  • 271. Data: 2011-01-21 21:07:42
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > w tym wypadku nie mam sobie nic do zarzucenia - z dzieckiem byłem w
    > stanie wyższej konieczności :)

    Chyba nawet nie wiesz co to znaczy.

  • 272. Data: 2011-01-22 00:46:30
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    ?Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > To on ma 1.5m szerokości? ROTFL!

    Że zacytuję siebie z postu na który odpowiadasz, bo czytanie ci szwankuje:

    > To jeszcze podaj stosowny paragraf :-)

    Znów nie doczytujesz: news:ih4r7o$oan$1@inews.gazeta.pl
    Nie ma paragrafu - jak widać nie miałem do konca racji.

    > Ależ jest dane. Realnie w środku nocy 1.5m nie jest potrzebne (drzwi do
    > klatki czy do windy mają 90cm (a do starszych wind mniej) i jakoś się
    > ludzie mieszczą. Zadziwiające...

    Po tym co piszesz widzę, że nie było ci dane.

    Tnij cytaty

    pzdrw
    gl12d4

  • 273. Data: 2011-01-22 01:06:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > ironie pominę, przy takim postawieniu sprawy zgadzam sie. Wcześniej
    > absolutnie nie wynikało to co powyżej z Twojej wypowiedzi

    Tzn. co nie wynikało i z której wypowiedzi?

  • 274. Data: 2011-01-22 01:07:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > no i super.
    > to w takim razie prosze samochody stawiac na ulicy. bedzie w tym miejscu
    > mijanka i juz.

    Samochód się nie zmieści pomiędzy zaparkowanymi w rzędzie innymi
    samochodami, jak pieszy, bo ma nieco większe rozmiary.

  • 275. Data: 2011-01-22 01:10:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > to ci właśnie tłumacze, że sranie na trawie tez jest racjonalne, bo nie
    > ma gdzie indziej.

    Sranie na trawniku w mieście nie jest racjonalne, bo co i rusz są
    dostępne toalety. Ale na przykład w lesie jest jak najbardziej racjonalne
    jeśli nie ma innego wyjścia.

    Resztę głupot pomijam, bo szkoda mi czasu.

  • 276. Data: 2011-01-22 01:13:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > To jest rozsądne minimum. Wygodne, aby mięły się dwie osoby bez trącania
    > się barkami, wygodne, aby wyprzedzić wózek, wygodne, aby przejść z
    > siatami.

    Po pierwsze są chodniki o mniejszej szerokości i jakoś ludzie po nich
    chodzą. Po drugie jeśli chodnik jest mało uczęszczany to
    prawdopodobieństwo spotkania się na nim objuczonych pieszych akurat w
    miejscu, gdzie stoi auto jest niewielkie, a więc i dyskomfort idącego tak
    statystycznego pieszego jest minimalny.

  • 277. Data: 2011-01-22 01:14:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > Nie sugerowałem nawet tego. Po prostu skoro w jednym miejscu ktoś nagina
    > przepisy odnośnie parkowania bez zostawienia minimalnej szerokości dla
    > pieszych (która wynosi 1,5m wg wzorca metra :)), to inny zaparkuje tak
    > że bez ryzyka dla życia i zdrowia nic nie zobaczysz.

    Brak związku jednego z drugim.

  • 278. Data: 2011-01-22 01:14:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2011 6:07 PM, to wrote:
    > begin witek

    > Samochód się nie zmieści pomiędzy zaparkowanymi w rzędzie innymi
    > samochodami, jak pieszy, bo ma nieco większe rozmiary.

    kali zastawic przejazd to dobrze, kalemu zastawic przejazd to zle.

  • 279. Data: 2011-01-22 01:16:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2011 6:10 PM, to wrote:
    > begin witek

    > Sranie na trawniku w mieście nie jest racjonalne, bo co i rusz są
    > dostępne toalety.

    dla psów?
    rewelka, gdzie?

    masz psa?
    sprzątnąłeś po nim chociaż raz, czy też uważasz, że nie musisz, bo po
    trawie tylko od czasu do czasu ktos przechodzi, wiec moze ominąć?

  • 280. Data: 2011-01-22 01:17:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2011 6:13 PM, to wrote:
> [...]
    > prawdopodobieństwo spotkania się na nim objuczonych pieszych akurat w
    > miejscu, gdzie stoi auto jest niewielkie, a więc i dyskomfort idącego tak

    za to twoj komfort kosztem innych jest znakomity.