  • 1. Data: 2014-11-08 18:58:33
    Temat: Obudowa half-eurocard na kilka kart
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Szukam obudowy *taniej* w której mogę umiescić około 4 karty half euro.
    Nie znam odstepów między nimi, ale przypuszczam że będzie to gdzieś
    3-4cm minimum. Nie będe wybrzydzał.

    PCB ma 100mm szerokości i 80mm głebokości, z charakterystyczna wtyczką
    na końcu wystająca poza obrys. W obudowie powinno się dać umiescić tylne
    pcb z gniazdami.

    Miałem w ręku alumionową obudowę tego typu do kart full-euro. Koleś
    który ja mial twierdził że są identyczne do half-euro. Co prawda była to
    obudowa przemysłowa, ale mam nadzieje że są i amatorskie z ABSu.
    Niestety nie potrafie odnaleźć producenta co pewnie nie ma znaczenia bo
    kosztowala majątek. Szukam *tanich* obudow. Jak by mialy prowadnice do
    PCB to w ogóle będę szczęśliwy.

    Widział ktoś to w okolicy?