  • 81. Data: 2016-07-11 20:32:14
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Raczej Ty mnie bedziesz w dupe calowal jak przyjdzie ci na 50 jechac za mna
    45 a nie 70.
    ---
    Jak chcesz by ktoś Cię w dupęęęę pocałował to prędzej czy później tak się
    stanie

  • 82. Data: 2016-07-11 21:58:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kto najezdza ten placi. Z zelazem nie mam zadnego zwiazku uczuciowego, wazne zeby
    straty byly zrekompensowane w calosci. Jesli juz to polecam walenie w hak w masterze.

  • 83. Data: 2016-07-11 23:30:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    Skoro chcesz by Cię ktoś w dupęęęę pocałował to nic Ci płacił nie będzie bo
    z kuli czego

  • 84. Data: 2016-07-12 12:35:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.07.2016 o 22:00, z pisze:
    > Jak donoszą tvny :-) kierowcy zwalniają i jadą o połowę wolniej niż
    > przewidują przepisy.
    > Powoduje to spowolnienie ruchu, mniejszą płynność i nowe inne zagrożenia
    > na drodze.
    >
    > Takie to są skutki działalności rozbuchanego opiekuńczego państwa.
    >
    > Niby śmieszne gdyby nie z ręki niby wykształconych ludzi i za moje/nasze
    > podatki.
    >
    > Tak wiem... następne będą obowiązkowe gpsy w autach.
    > Tylko że też polegną bo hakerzy złamią wszystko. ;-)

    W swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich
    odcinkach od bramek do bramek. Ale na autostradach jest 140 więc by
    łapali tych co jeżdżą ponad 150. Nie opłaca się.

  • 85. Data: 2016-07-12 12:41:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    >W swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich
    >odcinkach od bramek do bramek. Ale na autostradach jest 140 więc by
    >łapali tych co jeżdżą ponad 150. Nie opłaca się.

    Czy sie nie oplaca, to sie jeszcze okaze :-)
    Teraz mamy burdel wlasnosciowy na autostradach.

    Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniej
    przekroczyc.
    Gdzies w nocy trzeba, gdy ruch mniejszy, tiry sie nie wyprzedzaja.
    Lepiej zatrudnic bramki viatoll do tego - beda mierzyc na krotszych
    odcinkach, a 95% kosztow juz jest zainwestowanych, teraz to za drobna
    kwote mozna system ulepszyc :-)

    J.

  • 86. Data: 2016-07-12 12:54:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.07.2016 12:41, J.F. wrote:

> [...]
    > Lepiej zatrudnic bramki viatoll do tego - beda mierzyc na krotszych
    > odcinkach, a 95% kosztow juz jest zainwestowanych, teraz to za drobna

    Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie
    autostrady odpuścić - szkoda na to kasy. Efekty mizerne, bo przecież tam
    mało wypadków. A i to, że ktoś poleci 180 to niewielkie przewinienie w
    porównaniu z jakże popularnym 90 w zabudowanym.

    Po prawdzie te fotoradary w dużej mierze też. A to należy inwestowac w
    rejestratory przejazdu na czerwonym świetle i wyprzedzania na
    przejściach dla pieszych. Na tych "lepszych" skrzyżowaniach i
    przejściach oznakowane, na reszcie z partyzanta. O wiele lepszy efekt
    niż fotopstyczki jeśli chodzi o potencjalną ilośc uratowanych żyć.

    Shrek.

  • 87. Data: 2016-07-12 13:30:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    >Czy musi dojść do tragicznego wypadku żeby jeden debil z drugim zatrybił za
    >co bierze pensje?

    mowisz, ze jak jada 70 przy ograniczeniu do 90 wzrosnie liczba tragicznych
    wypadkow?

  • 88. Data: 2016-07-12 13:32:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    W dniu 2016-07-11 o 12:58, t-1 pisze:

    >Szacun za zagwozdkę dla zatwardziałych teoretyków :-)

    inteligencja z-zorro okazuje sie byc liczba ujemna, a ponoc to niemozliwe

  • 89. Data: 2016-07-12 13:33:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    W dniu 09.07.2016 o 22:09, Gorion pisze:

    >Niekoniecznie ale może.
    >Gdy jedzie 90 to przebywa na drodze powiedzmy 3 godz.
    >Gdy jedzie 50 przebywa 5 godzin.
    >Nie zaprzeczysz, że ma większą szansę o być ofiara wypadku.

    To mówisz, ze w twoim świecie istotny jest wyłącznie "czas ekspozycji", a
    "stopa wypadków" nie ma znaczenia?

  • 90. Data: 2016-07-12 13:39:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-07-12 12:35, Smok Eustachy wrote:

    > W swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich
    > odcinkach od bramek do bramek. Ale na autostradach jest 140 więc by
    > łapali tych co jeżdżą ponad 150. Nie opłaca się.

    A po co na autostradzie? Tam raczej wazniejsze zachowanie odstepow
    a nie egzekwowanie przekraczania +20,+30 wiecej. Czy ktos przywali
    przy 140 czy 170 to juz niewielka roznica. A przejsc dla pieszych
    tam nie ma.

    Bardzo dobrze ze UE dala kase na to z wylaczeniem autostrad
    i ekspresowek.

    --

    memento lorem ipsum