  • 1. Data: 2016-07-08 23:10:17
    Temat: niedawno temu w Ameryce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pijana kobieta dachowała swoją alfą romeo, jadąc z 3-miesięcznym
    dzieckiem. Chciała uciec z miejsca zdarzenia.

    Nie macie wrażenia, że jest coraz więcej wypadnięć z drogi bez kolizji?

    http://tinyurl.com/h8nvr9w

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-07-08 23:37:15
    Temat: Re: niedawno temu w Ameryce
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pijana kobieta dachowała swoją alfą romeo, jadąc z 3-miesięcznym
    > dzieckiem. Chciała uciec z miejsca zdarzenia.
    jak czytam takie rzeczy wychodzi z mnie niecywilizowany dzikus który
    najchętniej by oklepał taką osobę.
    o ile jestem bardzo negatywnie nastawiony do pijanych za kółkiem w ogóle
    to pijana matka z niemowlęciem potrafi we mnie wydobyć najgłębsze
    pokłady nienawiści i agresji.
    użycie inwektyw to za mało.

  • 3. Data: 2016-07-09 01:45:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > Pijana kobieta dachowała swoją alfą romeo, jadąc z 3-miesięcznym
    > dzieckiem. Chciała uciec z miejsca zdarzenia.
    jak czytam takie rzeczy wychodzi z mnie niecywilizowany dzikus który
    najchętniej by oklepał taką osobę. ...
    ---
    Po tyłku ?

  • 4. Data: 2016-07-09 09:54:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Po tyłku ?

    czy to ważne po czym?

  • 5. Data: 2016-07-09 16:10:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 08.07.2016 o 23:37, sirapacz pisze:

> [...]
    > o ile jestem bardzo negatywnie nastawiony do pijanych za kółkiem w ogóle
    > to pijana matka z niemowlęciem potrafi we mnie wydobyć najgłębsze

    W czym ona ci zaszkodziła?
    Jesteś ojcem dziecka?
    Miałeś jakieś problemy z alkoholizmem w rodzinie, że tak agresywnie
    reagujesz?

  • 6. Data: 2016-07-09 16:19:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W czym ona ci zaszkodziła?
    > Jesteś ojcem dziecka?
    > Miałeś jakieś problemy z alkoholizmem w rodzinie, że tak agresywnie
    > reagujesz?

    szlag mnie trafia jak widzę dzieci i pijanych rodziców. Powiedzmy, że
    jestem przewrażliwiony na krzywdę dzieci. Nie muszę ci chyba mówić z
    jakimi przeciążeniami ma się do czynienia podczas wypadku, jakie są
    konsekwencje uderzeń główki z niezrośniętymi do końca kośćmi
    ciemieniowymi czy słabiuteńkim kręgosłupie. Dobrze, że fotelik chociaż
    spełnił swoją rolę - przynajmniej nie ma informacji, że jest zagrożone
    lub ciężko ranne.
    Tak, jestem ojcem - i odkąd nim jestem tak reaguję na infantylne czy
    głupie zachowania będące zagrozeniem dla dzieci (nie tylko moich).

  • 7. Data: 2016-07-09 21:56:02
    Temat: Re: jednego debilka mniej.
    Od: "Gorion" <f...@o...sw>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W czym ona ci zaszkodziła?
    > Jesteś ojcem dziecka?
    > Miałeś jakieś problemy z alkoholizmem w rodzinie, że tak agresywnie
    > reagujesz?

    Szkoda, że nie trafiła w ciebie na przejściu dla pieszych.
    Mogło by być o jednego debilka mniej.

  • 8. Data: 2016-07-09 23:08:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz bzdury z tymi pijanymi rodzicami. Co chwila informacja ze dzielna policja
    albo inna strasz miejska zlapala rodzica po kielichu jak opiekowal sie dzieckiem.
    Piecdziesiat lat temu z roznych imienin stadami wracali podcieci rodzice z dziecmi. I
    nie slyszalem zeby jakiemus dziecku cos sie z tego powodu stalo. No tak, ale wtedy na
    leb statystycznego Polaka przypadaly cztery litry spirytusu i byl to problem
    spoleczny. Na przymusowe leczenie kierowaly zaklady pracy, wystarczyla informacja od
    dzielnicowego ze ktos za mocno pociaga itp. A teraz jest jedenescie litrow sprytu na
    statystyczny leb i problemu nie ma. Sluszna linie obrala wladza po 1990.

  • 9. Data: 2016-07-09 23:11:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    :)))
    zgadza sie:)

    tyle że nie jest istotne ile rocznie idzie tylko jak idzie.

  • 10. Data: 2016-07-10 07:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > A teraz jest jedenescie litrow sprytu na statystyczny leb i problemu
    > nie ma. Sluszna linie obrala wladza po 1990.

    Skąd dane, ze teraz jest 11 litrów spirytusu?