  • 71. Data: 2016-07-11 17:16:28
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.07.2016 12:58, t-1 wrote:

    > Niekoniecznie ale może.
    > Gdy jedzie 90 to przebywa na drodze powiedzmy 3 godz.
    > Gdy jedzie 50 przebywa 5 godzin.
    > Nie zaprzeczysz, że ma większą szansę o być ofiara wypadku.

    To jeszcze nic. Jak zatrzymujesz się na czerwonych światłach w mieście,
    to jedziesz prawie dwa razy dłużej, niż jakbyś ciął na czerwonych. Nie
    zaprzeczysz, że w takim razie bezpieczniej ciąć na czerwonym:P

    Shrek

  • 72. Data: 2016-07-11 17:41:52
    Temat: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale w czasie egzaminu jechales jak bozia przykazala czy +30, wjazd na poznym zoltym
    itp. Jesli wtedy byles grzeczny to jestes taki zwyczajny czlowiek smiec co zeby
    osiagnac korzysc bedzie kazdemu osrana dupe lizal. Jesli ktos zeby zdac egzamin byl
    gotowy zastosowac sie do najbardziej absurdalnych wedlug niego przepisow tylko po to
    zeby po dostaniu dokumentu je lamac. To takiemu komus nalezy przy pierwszej okazji
    zabrac dokument i poinformowac zeby przyszedl za 5 lat jesli bedzie chcial miec PJ.

  • 73. Data: 2016-07-11 18:04:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.07.2016 o 10:02, T. pisze:

    > Jedź do Ameryki i tam - po zatrzymaniu za przekroczenie prędkości -
    > mędrkuj o wpływie propagandy socjalistycznej. :-)

    KAPELUSZ PLONK

  • 74. Data: 2016-07-11 18:05:07
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości dobrym narzędziem.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.07.2016 o 20:53, Gorion pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie obawiaj się tego, ani grosz nie pójdzie na to z twoich podatków.
    > Debilów na drodze jest tylu, że szybko sfinansują taką inwestycję.

    KAPELUSZ PLONK

  • 75. Data: 2016-07-11 19:04:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    > Jechał Ty kiedy A1 nad i pod Częstochową? Znak co chwila - droga
    > ekspresowa - jezdnie rozdzielone zielenią i barierkami oraz skrzyżowania
    > kierowane w środku lasu, a tuż przed skrzyżowaniem znak 50. I te
    > skrzyżowania w pewnym momencie co kilometr.
    >
    > I jak Ty to sobie wyobrażasz, 110 - 50 - 110 co chwila, nawet gdy masz
    > zielone światło na tych skrzyżowaniach? Gdy jadać którymś razem zostałem
    > wywołany do spowiedzi, to tylko wielkie oczy zrobiłem z pytaniem gdzie
    > niby te ograniczenia stoją.

    Miałem kiedyś TIR-a na gierkówce stojącego w poprzek, bo czekał na
    włączenie sie do ruchu na drugiej jezdni. Nadal uważasz, że te
    ograniczenia na skrzyżowaniach są głupie?
    ---
    Oczywiście. Tu jakaś sygnalizacja okresowa jest potrzebna a nie ograniczenie
    do 50

  • 76. Data: 2016-07-11 19:07:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    to samo bylo w Szczecinie na Gdanskiej wjazd do miasta ograniczenie do 70
    km/h potem znak o kontroli predkosci i jeb Maryjany hebluja z 80 do 50-tki
    ... tego sie nie wyleczy jedyna rada trzymac odstep
    ---
    Nie prościej zlikwidować fotoradar ?

  • 77. Data: 2016-07-11 19:13:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Albo na wjeździe do Radomia jest fotoradar i ograniczenie 100 i
    > nieogarnięci heblują.
    > Wieszanie znaku ograniczenia pod tablicą D51 rozwiązałoby problem.

    Wieszanie ograniczenia pod tablicą NIE ROZWIĄŻE problemu idiotów
    nieogarniajacych znaków na drodzde. Dzisiaj taki pacan nie wie ile może
    jechać przy fotopstryku, jutro Ci na psach kosi dziecko, bo nie zauważył
    znaku przejście dla pieszych, a wcześniej należytego ograniczenia. To jest
    pudrowanie syfa, zamiast jego wyciśnięcia.

    Ergo, i meritum tego wątku, trzeba piętnować takich "kierowców", a nie im
    jeszcze pomagać trwać w ignorancji.
    ---
    Znaki ograniczenia prędkości należy zastąpić znakami zalecanej prędkości i
    przestać zawracać dupę nieistotnymi kwestiami.

  • 78. Data: 2016-07-11 19:20:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zbierz iles tam odposow i do sejmu zanies swoj pomysl. Dokad tego nie zrobisz i nie
    przejdzie w sejmie, senacie i nie podpisze prezydent masz obowiazak stosowac sie do
    bezwzglednych ograniczen predkosci. Nie pasuje to w koperte PJ i poleconym odeslil
    temu co wydal.

  • 79. Data: 2016-07-11 19:30:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    A możesz Ty mnie w dupęęęęęęę pocałować ?

  • 80. Data: 2016-07-11 20:15:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej Ty mnie bedziesz w dupe calowal jak przyjdzie ci na 50 jechac za mna 45 a nie
    70.