  • 1. Data: 2013-04-26 21:55:59
    Temat: Etui na telefony/tablety
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Cześć wszystkim.
    Co polecilibyście w podobnym wykonaniu co produkty Otterbox:
    http://www.otterbox.com/
    - równie dobrego lecz może coś tańszego?

    Mam zamiar kupić jakiś duży smartfon lub tablet z myślą o
    tym żeby dzieci coś tam mogły pooglądać/pograć
    lecz szkoda dać w "łapki" np jakiegoś Samsunga bez takiego pancernego etui

    - lecz do smartfonu to dodatkowy wydatek koło 100zł (mam Otterbox do GALAXY
    S2 i polecam!)
    a do tabletu Samsunga 7cali - już około 200zł

    Pytanie jaką markę takich etui - równie dobrych lecz tańszych
    polecicibyście
    z własnego doświadczenia, może z możliwoscią wboru do tańszych tabletów
    Overmax/Lark?

    Dzięki z góry.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2013-04-26 22:40:59
    Temat: Re: Etui na telefony/tablety
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 21:55:59 +0200, Artur Dębski napisał(a):

    > - lecz do smartfonu to dodatkowy wydatek koło 100zł (mam Otterbox do GALAXY
    > S2 i polecam!)

    W takiej cenie to chyba Otterbox Commuter, który za bardzo nie chroni, może
    przed mniejszymi wstrząsami i tyle.
    Sensowniejszą ochronę dawały otterbox armor, ale to sporo więcej kosztuje.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.