    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obwodnica Poznania
    Date: Fri, 21 Mar 2014 07:14:04 +0100

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości
    >Cóż znów zostanie pokonanie trasy Koszalin - Zakopane przez Szczecin S3
    >(ponoć do wakacji dociągną ja w okolice Zielonej Góry - chyba że macie inne
    >opinie na ten temat) i A4. Jazda dookoła Polski szybsza i przyjemniejsza
    >niż najkrótszą drogą.

    A o ktorej planujesz przejazd przez Poznan ?
    Bo on nie zawsze zapchany.

    Mozna tez probowac przez Wagrowiec/Gniezno/Srem/Gostyn/Rawicz/Wroclaw.

    Albo zaladowac przyjemna muze na duza karte, wyluzowac i pojechac
    spokojnie 11-tka - i tak caly dzien zmarnujesz, godzina mniej czy
    wiecej ...

    Z rodzinką w tym dwoje dzieci chce dojechać jak najszybciej bo to siku bo to
    pić bo to jeść bo to .......