  • 41. Data: 2014-01-07 19:58:10
    Temat: Re: Obraz 1080p na 5 metrowym kablu VGA
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 07.01.2014 19:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > VGA 640x480x60Hz to 9MHz. HD1080p to 100MHz - dla uzyskania takiego
    > samego tłumienia na końcu pasma trzeba kabel skrócić 11 razy

    Najdłuższe kable VGA z jakimi miałem do czynienia to 20m. Coś kojarzę,
    że jeszcze dołożony był do tego 5m (albo nawet 10) i na tym szło marnie
    800x600 - i tak był pokazywany obraz z kamer PAL, więc jakość była do
    przyjęcia. Natomiast wspomniany przesył po skrętce to było gdzieś w
    okolicach 100m i OIDP 1080x720. Tam były pokazywane prezentacje - obraz
    był w sumie więcej niż dobry (nikt się nie gapił blisko monitora bo ten
    wisiał dosyć wysoko), ale dużo problemów sprawiała różnica potencjałów
    (uziemienia itp.)
    Najdłuższy kabel hdmi jaki podłączałem to 25m - niestety zależy to od
    źródła sygnału i monitora - przy niefortunnej parze miałem zaniki obrazu
    - monitor wyświetlał "no signal" albo zielone tło.

    --
    Mirek.

  • 42. Data: 2014-01-07 20:09:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

> [...]
    > źródła sygnału i monitora - przy niefortunnej parze miałem zaniki obrazu
    > - monitor wyświetlał "no signal" albo zielone tło.

    Bo to nie jest technologia do przesyłania na większą odległość. Od
    tego jest sieć komputerowa a nie kable sygnałowe.

    --
    Best regards,
    RoMan