  • 1. Data: 2014-01-01 23:13:57
    Temat: ładowarka AA/AAA uklad
    Od: Jawi <t...@p...com>

    hej
    nowy rok i pierwsze straty :)
    padła mi ładowarka do aku Ni-Mh. Szukam i widzę w necie procesorowe za
    kilka dych. Ale może bym sklecił środek do tej padłej, ale na czym
    dzisiaj się robi?
    Jakiego kontrolera użyć? Kontrola pojedynczego ogniwa mnie interesuje.

  • 2. Data: 2014-01-02 10:18:24
    Temat: Re: ładowarka AA/AAA uklad
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-01-01 23:13, Jawi pisze:
> [...]
    > dzisiaj się robi?
    > Jakiego kontrolera użyć? Kontrola pojedynczego ogniwa mnie interesuje.

    Kup BC700 lub odpowiednik.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2014-01-03 01:11:47
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 10:18, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Kup BC700 lub odpowiednik.
    i pewnie tak zrobię, ale szkoda mi utylizować obudowy, bo fajna była ;)
    A jakby był jakiś "procek bezobsługowy" to jedno popołudnie i w ramach
    hobby by była siakas zapasowa.

  • 4. Data: 2014-01-03 10:26:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-01-03 01:11, Jawi pisze:

    > i pewnie tak zrobię, ale szkoda mi utylizować obudowy, bo fajna była ;)
    > A jakby był jakiś "procek bezobsługowy" to jedno popołudnie i w ramach
    > hobby by była siakas zapasowa.

    Przy cenie BC700 to się nie opłaca. Chyba, że źródło prądowe na LM317 do
    ożywiania całkowicie rozładowanych akumulatorków i (w desperacji) ładowania.

    Pozdrawiam,
    P.P.