-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Michał <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
Subject: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
Date: Wed, 14 Apr 2010 14:37:16 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
Reply-To: m...@o...pl
NNTP-Posting-Host: bwl5.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271248638 28588 83.29.235.5 (14 Apr 2010 12:37:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:37:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272658 pl.sci.fizyka:219919
[ ukryj nagłówki ]Witam
Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
twardości.
Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po
tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba
jest? Wynika że:
Każda dziura rozkłada nam się na dwa wektory. Jeden taki jak oś
poruszania się koła góra - dół, drugi mniej więcej do niego prostopadły.
Drążki kierownicze zużywają się gdy działa właśnie ta siła z wektora
prostopadłego, mam rację?
Przy obniżonym zawieszeniu twardość jest większa, czy siła działająca na
drążki jest mniejsza?
Zakładając że ktoś nie zmieni amortyzatorów to na pewno bo droga
przebyta przez tłok amortyzatora jest mniejsza - mniejsza więc siła
tłumienia - większa siła musi iść gdzie indziej - na drążki. Mam rację?
A gdy amortyzatory mają odpowiednią siłę tłumienia? Wtedy nie ma
większego zużycia?
A co z wahaczami? Co ze stabilizatorami?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 16:20 kamil
- 14.04.10 16:23 Michał
- 14.04.10 16:24 Grzegorz Prędki
- 14.04.10 17:03 kamil
- 14.04.10 17:03 Michał
- 14.04.10 17:05 kamil
- 14.04.10 17:24 Michał
- 14.04.10 17:48 Grzegorz Prędki
- 14.04.10 17:59 Robert Rędziak
- 14.04.10 18:24 Michał
- 14.04.10 20:12 Irokez
- 14.04.10 20:28 Robert Rędziak
- 14.04.10 20:32 Robert Rędziak
- 14.04.10 22:59 Marek Józefowski
- 15.04.10 00:43 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
- tak nieśmiało zapytam
- bez stabilizatora
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
- Autobus,, skuter czy Twizy
- Problem elektryków rozwiązany.
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
Najnowsze wątki
- 2024-10-27 POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- 2024-10-26 Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- 2024-10-27 jakie klocki do elektryka?
- 2024-10-26 Czym jeździ Myjk
- 2024-10-25 tak nieśmiało zapytam
- 2024-10-25 bez stabilizatora
- 2024-10-26 Ryga => Technical Support Customer Specialist <=
- 2024-10-26 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-26 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-26 Marki => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-10-26 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-26 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-26 No dobra "prawnicy" jest ZAGADNIENIE ;-)
- 2024-10-25 Re: KIEDY wreszcie szef ABW zablokuje FaceBook jako narzędzie propagandy ZBiR-a?
- 2024-10-25 Wypadek w Mucharzu