eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
    Subject: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Date: Wed, 14 Apr 2010 14:37:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
    Reply-To: m...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: bwl5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271248638 28588 83.29.235.5 (14 Apr 2010 12:37:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:37:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272658 pl.sci.fizyka:219919
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
    układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
    twardości.

    Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po
    tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba
    jest? Wynika że:

    Każda dziura rozkłada nam się na dwa wektory. Jeden taki jak oś
    poruszania się koła góra - dół, drugi mniej więcej do niego prostopadły.

    Drążki kierownicze zużywają się gdy działa właśnie ta siła z wektora
    prostopadłego, mam rację?

    Przy obniżonym zawieszeniu twardość jest większa, czy siła działająca na
    drążki jest mniejsza?
    Zakładając że ktoś nie zmieni amortyzatorów to na pewno bo droga
    przebyta przez tłok amortyzatora jest mniejsza - mniejsza więc siła
    tłumienia - większa siła musi iść gdzie indziej - na drążki. Mam rację?

    A gdy amortyzatory mają odpowiednią siłę tłumienia? Wtedy nie ma
    większego zużycia?

    A co z wahaczami? Co ze stabilizatorami?



    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: