  • 11. Data: 2009-12-30 06:06:30
    Temat: Re: Obiektywy do Pentax K-x
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "KILu" napisał:

    > Mowisz o ustawieniach w menu serwisowym?

    Nie
    Ustawienia dostępne odgórnie w menu puszki.

  • 12. Data: 2009-12-30 06:09:09
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    ""Paweł W."" napisał:
    > Piszesz chyba o K20D, albo K7, a nie o Kx ?!

    Tak - o K20D.
    Sorki - mogło sie namieszać w wątku :-)
    Pisałem, że JA mam K20D i u mnie te opcje są dostępne z normalnego menu, a w
    K-x _być_może_ da się dobrać do korekty ostrosci poprzez menu serwisowe.

  • 13. Data: 2009-12-30 06:14:33
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Robert wrote:
    > Nie
    > Ustawienia dostępne odgórnie w menu puszki.

    Ale nie puszki, ktorej dotyczy watek. :) K-x ma korekcje AF dostepna
    wylacznie przez menu serwisowe, uniwersalna dla wszystkich obiektywow.

    --
    KILu