  • 51. Data: 2009-05-04 17:02:38
    Temat: Re: Obiektyw do fotografii sportowej do 1000 zl
    Od: b...@g...com

    Witam

    Po przeanalizowaniu wypowiedzi na ten temat, doszłem do wniosku, że
    lepiej jest jeszcze trochę po oszczędzać.

    Czy 1500zł ewentualnie 2000 zł dostane jakiś dobry obiektyw, mogący
    robić takie zdjęcia jak w linku: http://martinicz.blox.pl/resource/smarino1.jpg

    Z góry dziękuje za pomoc

    Pozdrawiam, Beatta22

  • 52. Data: 2009-05-04 17:07:10
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Czy 1500zł ewentualnie 2000 zł dostane jakiś dobry obiektyw, mogący
    > robić takie zdjęcia jak w linku: http://martinicz.blox.pl/resource/smarino1.jpg

    A co Ci sie podoba w tym zdjeciu? Nie, zebym probowal dyskutowac z Twoja
    opinia, ale zastanawiam sie co po tym malenstwie zmasakrowanym kompresja
    wynosisz na temat zalet uzytego obiektywu?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 53. Data: 2009-05-04 18:17:24
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Czy 1500zł ewentualnie 2000 zł dostane jakiś dobry obiektyw, >mogący robić takie
    zdjęcia jak w linku: >http://martinicz.blox.pl/resource/smarino1.jpg

    A ma być pod EOS-1D Mark III...?

  • 54. Data: 2009-05-05 18:37:14
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

[...]

    Ostatnio szkła poszły w górę nie wiem jak długo to oszczędzanie ma trwać ?

    Podjedź do jakiegoś SigmaCentrum i pożycz szkło na 3 dni - wtedy zobaczysz
    czy ci starcza.

    JDJ