  • Data: 2011-10-06 05:38:33
    Temat: Obiektyw astronomiczny - Podsumowanie
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim tym którzy wsadzili mnie na rower
    którym teraz już sam pojadę w kierunku poszukiwanej przez mnie wiedzy.

    W krótkim czasie otrzymałem tak dużą ilość nowej dla mnie wiedzy,
    że muszę nieco wyhamować i sam wziąć się do umysłowej roboty,
    abym wiedział czy naprawdę warto w ten interes wchodzić... .

    Dziękując za pomoc uprzejmie życzę
    pięknych i poruszających zdjęć
    bo w końcu po to na grupie
    robi się cały ten jazz!