  • 81. Data: 2013-03-04 00:59:57
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl>

    > Bzdury pieprzysz waćpan. WM nie dorasta do pięt OE do tego stopnia, że
    > rozważałem powrót do XP z 7-mki. Po każdym odpaleniu WM trzeba czekać pół
    > minuty aż zacznie trybić, no i ten brak wcięć przy cytowaniu. OE działał w
    > tym zakresie bezbłędnie.

    Nie, to Ty bzdurzysz. To ten sam program i tak samo działa.

  • 82. Data: 2013-03-04 08:27:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > Przecież to to samo. Twój nie daje sobie rady dokładnie tak, jak mój.

    Bredzisz. Nie ten sam program i to Twój nie daje rady, oczym sam
    pisałeś. Ja w żadnym momencie problemów nie zgłaszałem

    > Już Ci to nawet ktoś wytknąl.

    Mam doinstalowany dodatek do OE rozszerzający jego możliwości. I tylko
    tyle. Tak samo jakbym do FF doinstalował Linkification.

    > W istocie nic do powiedzenia nie masz
    > poza jakimiś głupawymi przechwałkami jak to sobie poradziłeś z
    > czytnikiem a ja nie poradziłem a powienienem ale bym zmienił go na
    > inny.

    Zwisa mi, czy będziesz korzystał z tego, czy z innego czytnika. Ale
    jeśli masz go kulawego, to przestań sapać, że coś nie działa tylko
    Tobie.

    > A to zwykły troling jest potwierdzający tylko to, co pisałem o
    > snobowaniu się na inne kodowania, formaty. Cały twój dorobek.

    Jeżeli trzymanie się netykiety uważasz za trolling, to sam już sobie
    wystawiasz świadectwo kim jesteś.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 83. Data: 2013-03-04 08:28:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > Nie, to Ty bzdurzysz. To ten sam program i tak samo działa.

    Nie dość, że jesteś niereformowalny jak wielka płyta, to jeszcze
    jebnięty jak kret szpadlem.
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 84. Data: 2013-03-04 11:54:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Tomek napisał:

    > WM nie dorasta do pięt OE do tego stopnia, że
    > rozważałem powrót do XP z 7-mki.

    A nie prościej byłoby - choć nie wiem czy byłoby to wykonalne - z 7
    odinstalować WM i zainstalować OE?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 85. Data: 2013-03-04 15:10:58
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał:

    > A nie prościej byłoby - choć nie wiem czy byłoby to wykonalne - z 7
    > odinstalować WM i zainstalować OE?

    Byłoby prościej, gdyby się dało.

  • 86. Data: 2013-03-04 16:44:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

> [...]
    > masz go kulawego, to przestań sapać, że coś nie działa tylko Tobie.

    > Jeżeli trzymanie się netykiety uważasz za trolling, to sam już sobie

    Podsumujmy. Masz problem z tym, że używam swojego czytnika z powodzeniem
    mimo czyjegoś złośliwego kodowania w qp i twierdzisz w związku z tym, że te
    dwie kreseczki to separator i dlatego trolujesz tutaj o netykiecie.

  • 87. Data: 2013-03-04 16:48:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Nie dość, że jesteś niereformowalny jak wielka płyta, to jeszcze jebnięty
    > jak kret szpadlem.
    > PLONK

    Wiemy, że masz problemy.

  • 88. Data: 2013-03-04 20:38:31
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Big Jack <a...@b...zz> w wiadomości
    news:51344cfd$1@news.home.net.pl napisał(a):
    > Bredzisz. Nie ten sam program i to Twój nie daje rady, oczym sam
    > pisałeś. Ja w żadnym momencie problemów nie zgłaszałem
    Mylisz dwa programy: Windows Mail (praktycznie to samo co OE) i Windows
    Live Mail do ktorego się odnosisz.
    Oficjalne dla Windows 7 i 8 jest przeznaczony Windows Live Mail ale
    nieoficjalnie można używać Windows Mail biorąc go z Visty.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 89. Data: 2013-03-04 22:54:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Mark napisał:

    > Mylisz dwa programy: Windows Mail (praktycznie to samo co OE) i
    > Windows Live Mail do ktorego się odnosisz.

    Możliwe, myślałem, że WM to skrót myślowy WLM.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 90. Data: 2013-03-05 08:12:42
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-03-04 16:48, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Wiemy, że masz problemy.
    Ma rację. WM pod względem obsługi grup dyskusyjnych jest w stosunku do
    OE wykastrowany.