  • Data: 2017-04-29 11:43:36
    Temat: [OT] bony carrefour błędny szyfrogram kodu
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nałożyłem dziś do koszyka towarów na 500+

    idę do kasy, podaję bon carefura a baba mi na to,
    "błędny szyfrogram kodu",
    biorę drugi, to samo, biorę trzeci to samo...

    podejrzewam dwie możliwości:
    1. psl-euro-dżołkers-rules-programmers-sukces-creators
    2. chłopcy z popis/eu (że zacytuję) "zdjeli" moje bony

    co Państwo na to?