  • Data: 2013-10-10 07:26:00
    Temat: OT:Religia Re: Perpetuum mobile :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ec97c89a-df03-4808-a9fd-576dace9c101@googlegrou
    ps.com...
    (...)
    > A może istota religii XXI wieku polega na tym że nikogo nie trzeba zabić
    > ani nikt nie musi poświęcić swojego życia.

    Może i tak, tylko, że jakoś tak bywa, że może na to załapie się milion
    dobrych i będzie cacy. Ale przyjdzie milion pierwszy, który ma za
    przeproszeniem, totalnie napierdolone pod czachą i będzie nieszczęście,
    prawdziwe nieszczęście. Jako przykład dla istniejącego - po stronie dobra
    Książę/Król Arabii Saudyjskiej, który dostał nawet Order Uśmiechu, czy może
    jakieś równoważne odznaczenie, tak pośrodku w stronę zła - nieżyjący już
    imam Ruhollah Chomeini, a skrajnie - także nieżyjący już Ussama Ibn Ladin,
    znany powszechnie (k... ta angielszczyzna...) jako Osama Bin Laden. Łączy
    ich - islam. Dzieli - jak ten islam wyznają/wyznawali.

    Przy okazji prośba - ze względu na oftopik - o oznaczenie wątku, aby
    potencjalni (nie)zainteresowani mogli go sobie stosownie odfiltrować. Może
    tak, jak ja to w tytule zaznaczyłem, możliwie też bez pierwotnej nazwy, może
    inaczej, byle odróżnić, nie ukrywam, że liczę na to, że może ktoś jeszcze
    wspomni to, co było na początku wątku (rym niezamierzony) i sobie coś
    fajnego przeczytam? :) A nie dam rady tego wyłowić bez rozczytywania każdego
    wpisu, jeśli tytuł na wszystkich będzie ten sam... :) (czytać będę oba,
    niekoniecznie pisać)

    PS Tym MTV, o którego schemat pytałem (i dostałem, za co serdecznie jeszcze
    raz dziękuję), na pewno się zajmę, choć jeszcze tego nie podjąłem... brak mi
    weny, ale jak przyjdzie, to pójdzie lawinowo i "hałaśliwie", szybko :) Na
    pewno dam znać o efektach. Ostatecznie - mam płytkę, całą, jakiegoś innego
    MTV, może podmienię części z tamtej? :) Będę kombinować, czekam na wenę, aby
    nie było to jak koń pod górkę, ale z głową, inteligentnie.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.