  • Data: 2013-10-14 20:53:20
    Temat: Dziwna pyuskówka - EOT; Re: Perpetuum mobile :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l3hdf1$e9k$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Gdzie Ty tu widzisz pokorę? Niepoparte żadnymi dowodami twierdzenie, że
    > czegoś nie da się zrobić i nie powinno się robić żadnych kroków w tym
    > kierunku to nie pokora, ale uparte trwanie w ignorancji.

    Cóż, widzisz sprawę, jak ty chcesz, nie mam nic do dodania, reszty nie
    czytałem, nie warto IMAO.
    Płakać nie będę. Na zakończenie napiszę tylko - źle zinterpretowałeś to, co
    piszę. Ale to już nie moja broszka.
    Urywam wątek, nie ma sensu pisać czegokolwiek, skoro i tak rozmówca nie chce
    odczytać drugiego tak, jak naprawdę napisał. Nie chcę się nakręcić i stać
    nieprzyjemy - zatem kończę, pozostając przy własnym zdaniu.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    PS Jeśli to, co wiem, co widzę, co myślę, ktoś naukowo obali, to w
    odróżnieniu od ciebie, przyjmę to z pokorą. Nie sil się na komentarze i
    pouczanie, za wiele razy przejechałem się na "wszechwiedzy" innych, na tym,
    że ktoś "wie lepiej", bez cudzysłowu także. Dzięki Bogu nie zaufałem kiedyś
    paru lekarzom, gdyż wąchałbym kwiatki od spodu. Po prostu ci nie ufam - zbyt
    agresywnie piszesz. EOT. Naprawdę tym razem. Pozostańmy tylko przy technice.