  • 1. Data: 2012-05-03 19:48:40
    Temat: [usb] VNC1L-1A
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    natrafiłem na kit AVT opisany jako kontroler hosta, na scalaku VNC1L-1A...
    co to takiego? Ktoś się bawił, można wiedzieć jak to to działa?

  • 2. Data: 2012-05-03 19:56:42
    Temat: Re: [usb] VNC1L-1A
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.05.2012 19:48, identyfikator: 20040501 wrote:
    > natrafiłem na kit AVT opisany jako kontroler hosta,
    Już od pewnego czasu.

    > na scalaku
    > VNC1L-1A... co to takiego?
    Kontroler hosta USB.

    > Ktoś się bawił,
    Jeszcze nie.

    > można wiedzieć jak to to działa?
    Jak host USB z wbudowaną obsługą FATu.

    Michoo

  • 3. Data: 2012-05-03 20:15:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jak host USB z wbudowaną obsługą FATu.

    ale to jest jakiś zwykły pocesor, do oprogramowania z jakąś tam sprzętową
    obsługą FATu (ciekawa sprawa, bo niby jak)? czy to jest zwykły kontroler, z
    jednej podłączam pendrive, a z drugiej RS i śmigam? jeśli Ktoś się bawił to
    proszę o jakieś info...

  • 4. Data: 2012-05-03 22:33:39
    Od: "kk" <...@...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jnui05$d7r$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > z jednej podłączam pendrive, a z drugiej RS i śmigam? jeśli Ktoś się bawił

    The VNC1L has the following key features:
    - Two independent USB Host ports.
    -8 or 32-bit V-MCU Core.
    - Dual DMA controllers for hardware acceleration.
    - 64k Embedded Flash Program Memory.
    - 4k internal Data SRAM.
    - 2 x USB 2.0 Slow speed or Full speed Host or Slave ports.
    - Automatic Low or Full Speed selection.
    - UART, SPI and Parallel FIFO interfaces.
    - Up to 28 GPIO pins depending on configuration.
    - Low power operation (25mA running/2mA standby).
    - FTDI firmware easily updated in the field.
    - Multi-processor configuration capable.

    Do tego bezpłatne środowisko do pisania i debugowania programów (C).
    Do testów można nabyć zmontowany układ w róznych wersjach sprzętowych +
    moduł do programowania na USB.

  • 5. Data: 2012-05-03 22:45:38
    Od: "kk" <...@...pl>

    Jeszcze link : http://www.ftdichip.com/Products/ICs/VNC1L.htm

    Mozna sobie to i owo ściągnąć i poczytać.

  • 6. Data: 2012-05-03 23:13:54
    Temat: [OT] Re: [usb] VNC1L-1A
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 12-05-03 22:45, kk pisze:
    > Jeszcze link : http://www.ftdichip.com/Products/ICs/VNC1L.htm
    >
    > Mozna sobie to i owo ściągnąć i poczytać.

    Żartować sobie raczysz, to TY masz ZNALEŹĆ, POCZYTAĆ I WYŁOŻYĆ NA TACY. :)

    Pozdrawiam (prawie)weekendowo,
    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 7. Data: 2012-05-04 19:06:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem, ja na tych stronach nie widzę nigdzie toolchaina i poradnika
    programisty, znalazłem gotowy firmware z manualem... ale czy Ktoś się tym
    bawił? no i gdzie jest opis tych płytek do zakupu, też nie mogę namierzyć...
    ale dz.

  • 8. Data: 2012-05-05 22:13:02
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bawił? no i gdzie jest opis tych płytek do zakupu, też nie mogę namierzyć...

    =================

    http://www.ftdichip.com/Products/ICs/VNC1L.htm

    Masz tutaj wszystko. Bardzo porządna dokumentacja. Ja na codzień używam
    FT2232H i nawet nie kupowałem modułu do "ćwiczeń". Na podstawie dokumentacji z
    ich strony, zaprojektowane urządzenie działa bez pudła. Biblioteki DLL są
    bardzo porządnie opisane.

    MH

  • 9. Data: 2012-05-05 22:27:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.ftdichip.com/Products/ICs/VNC1L.htm

    ślepy jestem czy mnie w jajo robicie? gdzie tu jest toolchain i podręcznik
    programisty? gdzie źródła firmwarów? nic nie widzę, sklep znalzałem...

  • 10. Data: 2012-05-05 22:49:13
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    > ślepy jestem czy mnie w jajo robicie? gdzie tu jest toolchain i podręcznik
    > programisty? gdzie źródła firmwarów? nic nie widzę, sklep znalzałem...

    Ależ skąd, broń boże.. Nikt cie w jajo nie robi.To wina Tuska.. Masz tu orle:

    http://www.ftdichip.com/FTFirmware.htm

    Boszsz....

    MH