  • 1. Data: 2012-05-02 11:11:25
    Temat: przewód 15 x 0.5^2 ?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Muszę przedłużyć coś, co używa 15 przewodów, i prądy ma nie-zerowe ;)
    Potrzebowałbym sensowny kabelek o 15 (lub 16, bo to pewnie łatwiej)
    żyłach, o grubości przynajmniej 0.35 a najlepiej >0.5^2, napięcia
    bezpieczne <24v, ale miękka i wytrzymała izolacja (silikon, plecionka,
    cokolwiek co wytrzyma deptanie po tym itp. Coś jak estradowe przewody
    mikrofonowe itp, ale 15 żył? (2x 8 odpada, ma być jeden przewód)

    Ktokolwiek widział gdzieś w przyzwoitej ilości (tzn nie rolka 200m) i
    cenie (tzn <10zł/m) taki kabelek?

    Do kompletu potrzebne by mi były złączki DB15 (dsub15) "gamepad" męskie
    i zeńskie, w wersji pancernej, a przynajmniej lepszej niż chińskie
    składane z 2 plastikowych dekielków - to się połamie natychmiast.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-05-02 12:03:20
    Temat: Re: przewód 15 x 0.5^2 ?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A wciągnąć samemu w wężyk 15 żył?

    Robert

  • 3. Data: 2012-05-02 13:09:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    BartekK wrote:
> [...]
    > mikrofonowe itp, ale 15 żył? (2x 8 odpada, ma być jeden przewód)
    >
    > Ktokolwiek widział gdzieś w przyzwoitej ilości (tzn nie rolka 200m) i

    Tak to tylko w T-mobile

    Jak ma sie nadawać do deptania to zapewne będzie droższy...

    Ja takie rzeczy to po prostu w hurtowni elektrycznej nabywałbym.

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2012-05-02 13:19:27
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 02.05.2012 11:11, schrieb BartekK:
> [...]
    > i zeńskie, w wersji pancernej, a przynajmniej lepszej niż chińskie
    > składane z 2 plastikowych dekielków - to się połamie natychmiast.

    Conrad Electronic ma coś takiego na metry. Przynajmniej na niemieckiej
    stronie (Nr. 602182-05). Kosztuje 2.48EUR/m od 10m, 2.36EUR/m od 100m,
    2.25EUR/m od 300m.

    Waldek

  • 5. Data: 2012-05-02 14:07:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok"
    > Conrad Electronic ma coś takiego na metry. Przynajmniej na niemieckiej

    U nas też.
    http://www.conrad.pl/Przewód-transmisji-danych-LappK
    abel-Unitronic-LiYY-16-x-0,5-mm2,-szary.htm?websale7
    =conrad&pi=602182

    Robert

  • 6. Data: 2012-05-02 14:40:08
    Od: "KM" <m...@g...pl>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
> [...]
    > mikrofonowe itp, ale 15 żył? (2x 8 odpada, ma być jeden przewód)
    >
    > Ktokolwiek widział gdzieś w przyzwoitej ilości (tzn nie rolka 200m) i

    Mozna zerknac na oferte kabli zwisowych, stosowanych w urzadzeniach
    dzwigowych (windach) - sa to plaskie kable z zylami obok siebie , w roznych
    wersjach wykonania. W przeciwienstwie do kabli okraglych zapewne duzo
    bardziej sa odporne na deptanie, nie mam mozliwosci zwarcia sie zyl miedzy
    soba. Chociaz w zalozeniu nie sa to kable do deptania ;) .
    Aby dostac to w dobrej cenie, zazwyczaj warto uderzyc do firmy zajmujacej
    sie takimi urzadzeniami - za ich posrednictwem kupic, badz tez otrzymac za
    niewielka oplata jakies kilkumetrowe scinki, ktorych sie juz nie wykorzysta
    w dzwigu.

    Przykladowa oferta :

    http://www.elevator.pl/index.php?cat_id=59&page=0&vi
    ew=0&sort=

    Pozdrawiam
    KM

  • 7. Data: 2012-05-02 15:28:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-02 14:07, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok"
    >
    > U nas też.
    > http://www.conrad.pl/Przewód-transmisji-danych-LappK
    abel-Unitronic-LiYY-16-x-0,5-mm2,-szary.htm?websale7
    =conrad&pi=602182
    Dzięki, chyba o to chodziło, zobaczymy czy jego wytrzymałość mechaniczna
    będzie ok, ale wszystko to i tak jest lepsze od chińskiej sznurówki,
    która obecnie wytrzymuje parę dni, nim się połamie

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173