  • 1. Data: 2012-05-02 23:32:23
    Temat: [oddam]MPLAB ICD2 In-Circuit Debugger
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Czesc,

    mam taki programator(?) jak w temacie i szkoda mi wyrzucac bo moze sie komus
    przyda. Mozemy sie umowic na odbior osobisty w Szczecinie lub moge wyslac po
    wplaceniu kosztow przesylki.

    p.s Browar mile widziany ;-)

    Lazi

  • 2. Data: 2012-05-03 21:13:36
    Temat: Re: [oddam]MPLAB ICD2 In-Circuit Debugger
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Nieaktualne.

  • 3. Data: 2012-05-04 19:25:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    człowieku, nie bądź z PO... coś takiego rozstrzyga się przez LOSOWANIE!

  • 4. Data: 2012-05-04 22:37:35
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jo13eq$33h$1@node2.news.atman.pl...
    > człowieku, nie bądź z PO... coś takiego rozstrzyga się przez LOSOWANIE!

    Jak wspomnialem wczesniej, jestem z ZS. Ale jaka metoda wybierzemy metode
    losowania?

    --
    Lazi

  • 5. Data: 2012-05-05 07:50:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Lazi wrote:

    > Jak wspomnialem wczesniej, jestem z ZS. Ale jaka metoda wybierzemy
    > metode losowania?

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |