  • 1. Data: 2012-05-02 23:35:39
    Temat: [oddam]MPLAB ICD2 In-Circuit Debugger
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Czesc,

    mam taki programator(?) jak w temacie i szkoda mi wyrzucac bo moze sie komus
    przyda. Mozemy sie umowic na odbior osobisty w Szczecinie lub moge wyslac po
    wplaceniu kosztow przesylki.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b5a785bd524c1c7
    .html

    p.s Browar mile widziany ;-)

    Lazi

  • 2. Data: 2012-05-03 08:00:59
    Temat: Re: [oddam]MPLAB ICD2 In-Circuit Debugger
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Lazi wrote:
> [...]
    > sie komus przyda. Mozemy sie umowic na odbior osobisty w Szczecinie
    > lub moge wyslac po wplaceniu kosztow przesylki.

    Witam,
    nie żebym potrzebował ale cena w tme 640zł a w
    http://www.microchipdirect.com 199,99USD :)
    Więc jeśli ktoś potrzebuje to mógłby odżałować zgrzewkę lub kratę...
    --
    pzdr, j.r.