    From: "AK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Date: Sat, 21 Nov 2015 10:28:12 +0100
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <n2kae1$tp8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl> <n2nsvi$dfb$1@speranza.aioe.org>
    <3...@4...net>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Tak sobie pomyślałem, że gdyby zebrać posty z tej grupy, z ostatniego roku,
    > a potem policzyć użyte inwektywy, obelgi i epitety to _niestety_ znalazłbyś
    > się w ścisłej czołówce, zdajesz sobie z tego sprawę?

    Prosze, policz :).
    Policz uczciwie. Moje i moich "adwersarzy".
    Zawsze tez koniecznie sprawdz "kto zaczal".

    Poza tym ja mowie o tym "smieciarskim" (30-40) pokoleniu rowniez w tzw "realu".
    Cale szczescie (co zreszta bylo do przewidzenia) to nastepne po "smieciarzach"
    pokolenie jest w wiekszosci calkiem inne (zarowno bardziej poatriotyczne,
    jak i zwyczajnie madrzejsze).

    Dlaczego mam do tego prawo ?
    Ano dlatego ze przez swoj idiotyzm polityczny ci wlasnie "smieciarze"
    wybrali na 8 lat PokrakeObywatelska, ktora tak zepsula Polske,
    ze praktycznie _nie ma szans_, ze ktos to naprawi (nawet PiS).
    Szczerze dziwie sie PiS ze nie zrezygnowal z checi naprawy tego szamba.
    Niechby zgnilo do konca (zwlaszcza teraz gdy przez UE - Junker + Olande,
    a i Obama - sprzedawana jest Ukraina, czyli niebawem znow bedziemy graniczyc z
    sowietem),
    ze o gospodarce nie wspomne:
    200mld dziury budzetowej (wliczajac kradziez 150 juz "przezartych" mld z OFE) w
    stosunku
    do 16mld na koniec krotkich rzadow PiS + 1000mld dlugu publicznego (wzrost o 100%
    w ciagu 8miu lat) + ~60mld "niesciagalnego" rocznie VAT to juz czysta Grecja.
    _Jedyny_ ktory w mendiach mowi o tym wprost to prof.Modzelewski.

    Taki przyklad:
    Symbolem "konserwatyzmu", "patriotyzmu" i "antykomunizmu" PO niech bedzie
    mianowanie przez Siemoniaka w pazdzierniku 2015 p na stanowisko rektora
    Akademi Obrony Narodowej _starego trepa z WSI_:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogus%C5%82aw_Pacek
    "W latach 1978-1979 odbył przeszkolenie w Szkole Oficerów Rezerwy"
    "w Centralnym Ośrodku Szkolenia WSW im. Feliksa Dzierżyńskiego w Mińsku Mazowieckim."
    http://niezalezna.pl/72988-pierwsze-decyzje-macierew
    icza-koniec-boguslawa-packa-resortowego-rektora-aon
    Czy nie mozna tego potraktowac jak przygotowanie "kadr" dla wujaszka Putina ?
    Podobnie zrobiono w 2008 gdy umozliwiono dzialalnosc (zakazana przez PiS)
    trepowskiemu
    ProMilito (Dukaczewski, Wilecki, Poznanski - znany rowniez jako "przyboczny doradca"
    Leppera,
    Toczek itp..)
    http://www.rodaknet.com/rp_scios_70.html
    Mozna by tak mnozyc, ale przeciez "Polska nie jest w ruinie!" :).
    Aha ! No i oczywiscie wolna zupelnie od ruskich agentow hehe :)

    Dlaczego mam do tego prawo ? Ano dlatego ze czlonkowie mojej Rodziny
    oddawali za Polske zdrowie i zycie, a ja (widzac na chlodno stan faktyczny
    - nie tylko gospodarki, takze mentalnosci "narodu" - przeciez dalej 50% :narodu"
    "ma to w d.." i nie uczestniczy w wyborach) ciezko sie zastanawiam,
    czy nie nauczyc sie w koncu lepiej tego angielkiego i czy nie wyjechac na te
    kilka lat resztek zycia z Polski.
    Paradoksalnie zastanawiam sie _wlasnie teraz_ gdy JEDYNA formacja,
    ktora w ogole ma szanse cos/cokolwiek uratowac (tak, wlasnie PiS:) jest
    wreszcie u wladzy (a dluugo i cierpliwie na to czekalem).
    Znajac dobrze "polski narodek" spodziewam sie po prostu, ze juz po pierwszym
    malym niepowodzeniu PiS zacznie sie dziki wrzask "no tak ! PiS taki sam !
    Juz lepsze byly te komuchy z SLD. Kwasniewski (a moze i Kiszczak:)
    wroc !" :) (a raczej :(

    > A piszę niestety, bo Cię jednakowoż szanuję za wiedzę i tym bardziej mi
    > przykro, że walisz obornikiem na lewo i prawo

    O nie. Zawsze w lewo :) A to ze "smeciuszki" to w wiekszosci mentalnie komuszki
    (nawet po czesci Ci od Kukiza, ze juz o Nowoczesnej nie wspomne:) to nie moja wina
    :).

    > nim nie wiedząc i go nie znając, tylko dlatego, że Twój aparat analityczny
    > zakwalifikował interlokutora, na bazie sobie tylko znanych algorytmów, do
    > obozu PO.

    Przeciez _od poczatku_ pisze ogolnie o POKOLENIU a nie o Tobie
    (ani nikim innym) konkretnie.

    AK

    ---
    Avast.