  • 11. Data: 2010-07-15 11:27:20
    Temat: Re: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:i1mns0$96j$2@polsl.pl...

    > Ale żeby używać VirtualBox musisz kupić osobno kopię XP. Może
    > się opłacać bardziej jednak kupić od razu bardziej rozbudowaną
    > edycję Windows 7, niż dodatkowo wykładać pieniądze.

    wiele osób posiada nalepki i systemy ze starych kompów które już nie
    pracują. Fizycznie idzie zainstalować, nie dywagujemy nad legalnością takich
    operacji bo to ntg.

  • 12. Data: 2010-07-15 12:17:30
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Radosław Sokół wrote:

    > Wybacz, ale ile domowych czy biurowych komputerów ma więcej
    > niż jeden procesor? ;) Nawet w serwerach to nieczęste.

    moj bedzie mial :] dlatego juz kupilem ultimate

  • 13. Data: 2010-07-15 17:01:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.07.2010 14:17, raviz pisze:
    > moj bedzie mial :] dlatego juz kupilem ultimate

    Xeony? Opterony?

    I dlaczego w takim razie nie system serwerowy? Na stację
    roboczą byłby może lepszy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 14. Data: 2010-07-15 18:08:49
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Radosław Sokół wrote:

    > Xeony? Opterony?
    >
    > I dlaczego w takim razie nie system serwerowy? Na stację
    > roboczą byłby może lepszy.

    Xeony, to bedzie komputer do grafiki 3D, staram sie trzymac jak najdalej
    od dedykowanych plyt serwerowych i systemow serwerowych. Czekam teraz na
    dostawe EVGA Classified SR-2

  • 15. Data: 2010-07-15 18:34:06
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "raviz" <r...@v...pl> wrote in message news:i1mu8s$u6b$1@news.onet.pl...
    > moj bedzie mial :] dlatego juz kupilem ultimate

    pro tez obsluguje dwa procesory

  • 16. Data: 2010-07-15 18:43:26
    Od: raviz <r...@v...pl>

    m4rkiz wrote:
    > "raviz" <r...@v...pl> wrote in message
    >
    > pro tez obsluguje dwa procesory

    wiem ale roznica w cenie jest niewielka.

  • 17. Data: 2010-07-16 22:06:06
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-15 13:27, Dox pisze:

> [...]
    >
    > wiele osób posiada nalepki i systemy ze starych kompów które już nie
    > pracują. Fizycznie idzie zainstalować, nie dywagujemy nad legalnością

    wlasnie ze to ta grupa, promujesz kradzież

  • 18. Data: 2010-07-17 12:00:31
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 00:06:06 +0200, daxus napisał(a):

    > wlasnie ze to ta grupa, promujesz kradzież

    Kradziez? Kupujesz kompa z systemem, potem komp zdycha, bierzesz system ZA
    KTORY ZAPLACILES i instalujesz na drugim kompie. To jest kradziez??

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 19. Data: 2010-07-17 13:41:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-17 14:00, Użytkownik Norbert napisał:

    > Kradziez? Kupujesz kompa z systemem, potem komp zdycha, bierzesz system ZA
    > KTORY ZAPLACILES i instalujesz na drugim kompie. To jest kradziez??

    Brednie.
    Jak komp zdycha to licencje na system przeniosą ci na kolejny.
    Pomijam już że nielegalne używanie oprogramowania nie jest kradzieżą.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-07-17 14:51:34
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "daxus" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > wlasnie ze to ta grupa,

    dupa a nie grupa, to jest grupa o sprzecie a nie o legalnosci oprogramowania
    z takimi problemami to sie udaj na p.s.p.

    > promujesz kradzież

    brednie, naruszenie praw autorskich to nie kradziez, nawet
    jezeli ustawodawca wsadzi to w punkt 2 par 278 kk to dalej nie
    jest nazwane kradzieza tylko "uzyskaniem (bez zgody osoby
    uprawnionej) cudzego programu komputerowego w celu osiągnięcia
    korzysci majatkowej "

    jezeli za skomplikowane to zapoznaj sie z obrazkiem:

    http://img371.imageshack.us/i/piracyjq1.png/