  • 21. Data: 2011-11-10 09:42:20
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Jakoś wczoraj była informacja, że do zobaczenia tych informacji
    > potrzebne jest logowanie/rejestracja. Zrzutów nie zrobiłem :)

    bzdura :) trollu ....

    > Taaa, jasne. Zresztą to już nie pierwszy raz z tym logowaniem.

    no proszę, dajesz za free informacje któe są płatne to i tak trollowi się to
    nie podoba ... popatrz na spoją stronę lepiej panie programisto ... tam też
    jest logowanie i rejestracja ...

    > No, handlarz ze mnie nie z tej ziemi.

    moze poza trollingiem uprawiasz też zwykły handel ..

  • 22. Data: 2011-11-10 10:14:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 09:42, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > bzdura :)

    Ta, jasne. Zresztą jak pisałem - nie pierwszy raz...

    > trollu ....

    Ha, ha, ha.

    > no proszę, dajesz za free informacje któe są płatne to i tak trollowi
    > się to nie podoba ...

    LOL - zdaje się, że nie rozumiesz problemu, ale jakoś mnie to nie dziwi.
    Baw się dobrze.

    > popatrz na spoją stronę lepiej panie programisto
    > ... tam też jest logowanie i rejestracja ...

    E no, nie gadaj - bardzo chcesz udawać, że nie wiesz o co chodzi?

    > moze poza trollingiem uprawiasz też zwykły handel ..

    Tak, obwoźny. Sprzedaję za "darmo" linki do takich serwisów...

  • 23. Data: 2011-11-10 10:32:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Ta, jasne. Zresztą jak pisałem - nie pierwszy raz...
    > Ha, ha, ha.

    trol jak trol musi bazgrac ... pa trolu ....

    > LOL - zdaje się, że nie rozumiesz problemu, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    bla bla bla ... piszesz byle pisac ?? żona cię nie chce to musisz się
    wyżywać w usnecie ??

    ?? a widzisz gdzie tu sprzedaż ??

  • 24. Data: 2011-11-10 10:44:23
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 10:32:29 +0100, Chris na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > ?? a widzisz gdzie tu sprzedaż ??

    Linki do "cofek" - jak to ładnie nazwałeś - nijak nie wnoszące nic
    do tematu dyskusji. To, że cofają to wiemy i nie trzeba dawać na to
    przykładów. Ruch zamiera ? Są inne sposoby na jego zwiększenie niż
    spamowanie usenetu.

    Raz już Wam to forum zamknęli ;-) Znowu się prosicie ?

    "Jest rzeczą zdumiewającą, że istnieją biskupi gotowi błogosławić okręty
    wojenne, bombowce lub wojska przed bitwą, a którzy potępiają regulację
    urodzin. Harrison Matthews."

  • 25. Data: 2011-11-10 10:46:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 10:32, Chris pisze:
    (...)
    > trol jak trol musi bazgrac ... pa trolu ....

    No to trochę jeszcze musisz się postarać :)

    > bla bla bla ... piszesz byle pisac ?? żona cię nie chce to musisz się
    > wyżywać w usnecie ??

    O, widzę, że nie tylko z serwisem jakieś problemy...

    > ?? a widzisz gdzie tu sprzedaż ??

    Jak najbardziej - "zwykły handel". Z tym, że to znowu nie ja
    pisałem. Zresztą sprzedaż też widać...

  • 26. Data: 2011-11-10 11:04:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin Stankiewicz nabazgrał(a):

    > Linki do "cofek" - jak to ładnie nazwałeś - nijak nie wnoszące nic
    > do tematu dyskusji. To, że cofają to wiemy i nie trzeba dawać na to
    > przykładów.

    Właśnie wnoszą bo pokazują jaka jest skala takich wałków ale widać tobie to
    nie przeszkadza że ktoś dokonuje jawnego oszustwa które zgodnie z polskim
    prawem jest karalne.

    > Ruch zamiera ? Są inne sposoby na jego zwiększenie niż spamowanie usenetu.

    Rośnie kolego, rośnie ... a ty popraw sygnaturkę bo jest niezgodna z
    netykietą ....

    > Raz już Wam to forum zamknęli ;-) Znowu się prosicie ?

    Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknęli ..

  • 27. Data: 2011-11-10 11:05:24
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Jak najbardziej - "zwykły handel". Z tym, że to znowu nie ja
    > pisałem. Zresztą sprzedaż też widać...

    Na szczęście takich troli jak ty jest mało a margines się nie liczy ....

  • 28. Data: 2011-11-10 11:13:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 11:04, Chris pisze:
    > Marcin Stankiewicz nabazgrał(a):

    > Właśnie wnoszą bo pokazują jaka jest skala takich wałków ale widać tobie
    > to nie przeszkadza że ktoś dokonuje jawnego oszustwa które zgodnie z
    > polskim prawem jest karalne.

    To może zgłoś to do prokuratury, policji - spamować tutaj nie musisz.

    > Rośnie kolego, rośnie ...

    Tylko pytanie co...

    > a ty popraw sygnaturkę bo jest niezgodna z
    > netykietą ....

    LOL - widzę, że i kij się znalazł.

    > Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknęli ..

    Jasne. Samo się zamknęło :)

  • 29. Data: 2011-11-10 11:22:15
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Jasne. Samo się zamknęło :)

    Poczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem ... nigdy w/w strona nie była zamknięta
    ..

  • 30. Data: 2011-11-10 11:29:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 11:05, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Na szczęście takich troli jak ty jest mało a margines się nie liczy ....

    Skoro tak, to wolę być rzadkim trolem niż napastliwym spamerem.
    Inna sprawa, że swoim zachowaniem raczej potwierdzasz to co ja
    od dawna sądzę o tym całym forum i "ekspertyzach" tam przeprowadzanych.
    Wróżenie z fusów, pseudofachowe oceny na podstawie zdjęć robionych
    telefonem itd. O zabawach moheratorów nawet nie wspomnę przez
    grzeczność.

    Fachowość, kultura i wiarygodność pełną gębą :)