  • 11. Data: 2011-11-09 17:14:10
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-au
    to/18469-uwaga-2002-volkswagen-passat-19-tdi-130-km-
    korekta-licznika#18469
    > Passat po korekcie licznika z 317.000 na 192.000km

    Dlatego nigdy zadnego diesla i auta z zagranicy nie kupie. A w temacie -
    wystarczyloby wpisywac stan licznika przy corocznym przegladzie i sprawa aut
    z polskich salonow bylaby rozwiazana. Po co jakies kary?

    Dysiek

  • 12. Data: 2011-11-09 19:05:37
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-09 08:42, 4CX250 wrote:

    > Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

    W mojej nie było. Co ciekawsze przebieg prawdopodobnie oryginalny -
    mechanik (nie związany ze sprawą) po pół roku na przeglądzie po 120kkm
    stwierdził, że częsci które w ramach przeglądu wymienił były oryginalne
    i dokładnie tak zużyte, jak powinny. Sam się zdziwiłem.

    Shrek.

  • 13. Data: 2011-11-09 20:35:05
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 9 Nov 2011 17:14:10 +0100, Dysiek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Dlatego nigdy zadnego diesla i auta z zagranicy nie kupie.

    Eeee, bez przesady - wystarczy mieć na uwadze, że 10-cio letni
    diesel z przebiegiem 140 tyś. km to biały kruk ;-)

    > A w temacie - wystarczyloby wpisywac stan licznika przy corocznym
    > przegladzie i sprawa aut z polskich salonow bylaby rozwiazana.

    Dzisiaj miałem przegląd - na "mojej" stacji zmienili oprogramowanie
    na sygnowane przez Dekrę i przy wpisywaniu danych diagnosta poprosił
    o stan licznika - oczywiście powiedział, że jest to dobrowolne, ale
    skoro ma już takie pole, to można wpisać :) Podałem. Wpisał. I dobrze.

    "Niech ci ziemia lekką będzie. Eurypides (ok. 480 - 407/6 p.n.e.)"

  • 14. Data: 2011-11-09 20:46:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-09 12:03, Chris pisze:
    > http://www.bezwypadkowy.net/forum/93-uwaga-na-to-aut
    o/18354-uwaga-2000-opel-astra-astra-16-16vgaz-org-ho
    lender-mega-korekta-licznika

    I kolejne...

    Misiu, Pysiu - jak dajesz takie linki, to bez logowania i wymaganej
    rejestracji na tym biednym forum.

  • 15. Data: 2011-11-09 21:09:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Eeee, bez przesady - wystarczy mieć na uwadze, że 10-cio letni
    > diesel z przebiegiem 140 tyś. km to biały kruk ;-)

    Generalnie benzyniaki maja mniejsze przebiegi - 10 latek kolo 200 tys
    powinien miec, natomiast diesel mysle ze z 350 tys.

    Dysiek

  • 16. Data: 2011-11-10 01:15:47
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-
    licznika,artykul.html?node=13

    > http://tnij.org/n5bg
    >
    > No to jestem ciekaw, kiedy nasza dzielna Policja się za to weźmie.
    > Inna sprawa, że chcesz kogoś wrobić, to kupujesz auto, cofasz licznik
    > a potem mówisz, że takie skręcone kupiłeś. Łatwo będzie można kogoś
    > wsadzić do kicia za nic.
    >
    > Przecież u nas to nie jest stały zwyczaj wpisywania przebiegu do umowy
    > kupna sprzedaży.

    A może by tak uniemożliwić cofanie?
    Feromon

  • 17. Data: 2011-11-10 07:27:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-10 01:15, Feromon pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    licznika,artykul.html?node=13

    > A może by tak uniemożliwić cofanie?
    > Feromon

    Technicznie możliwe, ale komu by się chciało tak zrobić.

  • 18. Data: 2011-11-10 08:46:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    o/18354-uwaga-2000-op
    icznika
    > I kolejne...
    > Misiu, Pysiu - jak dajesz takie linki, to bez logowania i wymaganej
    > rejestracji na tym biednym forum

    A kto ci się każe rejestrować i logować ?? logowanie jest potrzebne tylko do
    pisania na forum i poznania hitorii aut z USA.
    a biedny to jesteś ty skoro nie potrafisz czytać .... pewnie sam handlujesz
    autami od niemieckich dziadków z przebiegami po 100 tyś ...

  • 19. Data: 2011-11-10 09:02:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 08:46, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > A kto ci się każe rejestrować i logować ??

    Jakoś wczoraj była informacja, że do zobaczenia tych informacji
    potrzebne jest logowanie/rejestracja. Zrzutów nie zrobiłem :)

    > logowanie jest potrzebne
    > tylko do pisania na forum i poznania hitorii aut z USA.

    Taaa, jasne. Zresztą to już nie pierwszy raz z tym logowaniem.

    > a biedny to jesteś ty skoro nie potrafisz czytać .... pewnie sam
    > handlujesz autami od niemieckich dziadków z przebiegami po 100 tyś ...

    No, handlarz ze mnie nie z tej ziemi.

  • 20. Data: 2011-11-10 09:32:43
    Od: Witoldo <w...@p...onet.pl>

    Stan licznika a przebieg - dwie różne sprawy. Spotkałem się z sytuacją,
    gdzie sprzedający nie chciał użyć słowa "przebieg" w umowie.
    Witoldo