  • 21. Data: 2016-01-04 16:00:23
    Temat: Re: ON po 3,95!
    Od: <7...@...160023.invalid> (Tom N)

    PeJot w
    <news:n5ehmi$55d$1@node1.news.atman.pl>:

    > 4.03 noPB95 Auchan Rzeszów.

    3,98 noPB95 Auchan Bielsko wczoraj
    Na Tescowej stacji było po 3,99

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2016-01-05 19:02:53
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 16:00, (Tom N) pisze:
    > PeJot w

    > 3,98 noPB95 Auchan Bielsko wczoraj
    > Na Tescowej stacji było po 3,99

    Łódź, Kilińskiego za ON
    Lukoil - 3,93pln
    Shell - 3,99pln

    BP i Lotos Piłsudskiego/Żeromskiego coś ok 4,01pln
    --
    --- xyz

  • 23. Data: 2016-01-05 19:28:59
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Łódź, Kilińskiego za ON
    > Lukoil - 3,93pln
    > Shell - 3,99pln
    >
    > BP i Lotos Piłsudskiego/Żeromskiego coś ok 4,01pln

    Zaraz pójdzie do góry bo dolar znowu się wzmocnił. No chyba, ze Iran
    zacznie wypuszczać więcej ropy, żeby Arabii Saudyjskiej dopiec:)

  • 24. Data: 2016-01-05 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Zaraz pójdzie do góry bo dolar znowu się wzmocnił. No chyba, ze Iran
    > zacznie wypuszczać więcej ropy, żeby Arabii Saudyjskiej dopiec:)

    Juz wypuszcza. Przede wszystkim chce zarabiać skoro w koncu moze. Dopiec AS
    jest na drugim miejscu :)

  • 25. Data: 2016-01-05 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Łódź, Kilińskiego za ON
    > Lukoil - 3,93pln
    > Shell - 3,99pln
    >
    > BP i Lotos Piłsudskiego/Żeromskiego coś ok 4,01pln

    Ale drozyzna...
    On
    Auchan Swadzim 3,77 i tez drogo
    Tankowałem dzis w Wagrowcu na Lotosie - 3,67

  • 26. Data: 2016-01-05 21:07:15
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Juz wypuszcza. Przede wszystkim chce zarabiać skoro w koncu moze. Dopiec AS
    > jest na drugim miejscu :)

    No, są różne analizy. Ciekawe jak to się rozwinie?

  • 27. Data: 2016-01-05 22:02:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by sie zrobila wojna pomiedzy panstwami arabskimi to ropa bedzie po 10 dolcow za
    barylke. Sprzedaz ropy to dla nich jedyne zrodlo pieniedzy na prowadzenie wojny.

  • 28. Data: 2016-01-05 22:08:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 16:00, (Tom N) pisze:
    > PeJot w

    > 3,98 noPB95 Auchan Bielsko wczoraj
    > Na Tescowej stacji było po 3,99

    A jak masz kwitek z tesco to jeszcze 5gr mniej na litrze :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 29. Data: 2016-01-06 09:44:36
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 21:00, Budzik pisze:
    > Ale drozyzna...
    > On
    > Auchan Swadzim 3,77 i tez drogo
    > Tankowałem dzis w Wagrowcu na Lotosie - 3,67
    No to ładnie, oby jakość była dobra.

    --
    --- xyz

  • 30. Data: 2016-01-07 18:27:34
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jak by sie zrobila wojna pomiedzy panstwami arabskimi to ropa bedzie po 10 dolcow
    za barylke. Sprzedaz ropy to dla nich jedyne zrodlo pieniedzy na prowadzenie wojny.

    Ha, ropa dzisiaj spadła na 34$, przez chwile była po 32. Mocny $ to
    chyba próba obrony przez USA.