  • 31. Data: 2016-01-08 13:17:29
    Temat: Re: ON po 3,95!
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 22:08, janusz_k pisze:

    > A jak masz kwitek z tesco to jeszcze 5gr mniej na litrze :)

    3.91 pb95 Auchan Wałbrzych

    --
    Irokez

  • 32. Data: 2016-01-12 23:46:02
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > 3.91 pb95 Auchan Wałbrzych

    A ropa już po 30$, nieprawdopodobne. Ech, gdyby ten $ był tańszy:)

  • 33. Data: 2016-01-15 20:47:18
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-28 o 15:32, huri_khan pisze:

    > Orlen 3,75

    Watis we Wrześni 3,59 :)

  • 34. Data: 2016-01-16 20:33:26
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 15.01.2016 o 20:47, twistedme pisze:

    > Watis we Wrześni 3,59 :)

    W Krakowie rowniez. Nawet Lotos zaskoczyl wczoraj cenami w stylu ON
    3.64, LPG 1.67

  • 35. Data: 2016-01-16 20:47:21
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2016 o 20:33, neoniusz pisze:

    > W Krakowie rowniez. Nawet Lotos zaskoczyl wczoraj cenami w stylu ON
    > 3.64, LPG 1.67

    Taa, nacieszyliście się?
    To od poniedziałku wracamy do starych cen.

    --
    Kaczin

  • 36. Data: 2016-01-16 23:01:21
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Taa, nacieszyliście się?
    > To od poniedziałku wracamy do starych cen.

    Ponieważ?

  • 37. Data: 2016-01-18 12:06:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
> [...]

    A ja juz chcialem chwalic Wroclaw, bo w tanim zaglebiu bylo wczoraj ok
    3.90 ..

    >Ponieważ?

    Bo ropa w dol, ale dolar w gore, tzn zlotowka tez w dol.

    Co prawda wlasnie zniesli sankcje na Iran, to ropa moze dalej w dol

    J.

  • 38. Data: 2016-01-18 12:29:55
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Bo ropa w dol, ale dolar w gore, tzn zlotowka tez w dol.
    >
    > Co prawda wlasnie zniesli sankcje na Iran, to ropa moze dalej w dol ...

    Nie bardzo rozumiem co to znaczy "wracamy do starych cen".
    Chyba jakiś dyletant to pisał.

  • 39. Data: 2016-01-19 18:35:01
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 16.01.2016 o 20:47, Kaczin pisze:

    > Taa, nacieszyliście się?
    > To od poniedziałku wracamy do starych cen.

    No zebys sie nie zesral przypadkiem, bo dalej tanieje ;)

  • 40. Data: 2016-01-19 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neoniusz "neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com ...

    > Nawet Lotos zaskoczyl wczoraj cenami w stylu ON
    > 3.64, LPG 1.67

    akurat lotos we wrzesni i w wagrowcu ma chyba najtaniej w Polsce (moze
    dlatego, ze blisko do bazy w janowcu?)

    Dzis ON w Wagrowcu po 3,58

    W auchan Swadzim to samo.