  • 161. Data: 2014-10-11 11:58:23
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-11 11:35, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Dziwaczne wnioskowanie. Emerytom nikt przy garach nie przystawia
    > pistoletu do głowy a kupują te gary jak świeże bułki. Ulegają praniu
    > mózgu.

    A jak już się ogarną to nie mają możliwości zwrotu w ciągu 10/14 dni z
    tytułu zakupu poza lokalem przedsiębiorcy. I tu był problem.

    > Identyczne pranie mózgu urządzają wyznawcom audiovoodoo ich ,,gazety".

    Nie czytuję tak więc nie mam zdania.

    > Przeciętny konsument audiovoodoo traci inteligencję na widok ilości
    > zer w cenie.

    Jeśli ma z tego fun to dlaczego mu zabraniać? Prawdopodobnie zakupu
    jakiegokolwiek luksusowego (cokolwiek miałoby to znaczyć) produktu nie
    da się uzasadnić z punktu widzenia ekonomicznego.

    > Oj, mam wrażenie, że jesteś handlarzem.

    Wręcz przeciwnie, konsumentów trzymam na odległość kija ;-)

    Piotrek

  • 162. Data: 2014-10-11 12:19:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:786667802.20141011113702@pik-net.pl.invalid...

    > Dla mnie jest to szemrany interes na granicy art. 286 §1. Zdania nie
    > zmienię. Istnieje tylko dlatego, że konsumentom tego badziewia wstyd
    > przyznać, że wydają kupę kasy bez sensu.

    A nie sądzisz, że dobre proszki do prania mogły by kosztować dwa razy mniej
    gdyby firmy nie musiały milionów wydawać na reklamy.
    Sądzę, że taki gość mniej kasy na taki wzmacniacz wydaje bez sensu niż ja na
    proszki (i całą masę innych rzeczy w których cenie siedzi reklama), bo on
    raz, a ja systematycznie.

    Dlatego stawiam tezę, że jeśli ten interes jest szemrany to każdy oparty na
    reklamie jest szemrany.

    A kto zarobił na tym, że nie mogłem oglądać meczy siatkówki. Czyż to nie są
    znacznie bardziej szemrane interesy. Dlaczego im ma być wolno, a zwykłemu
    elektronikowi nie.
    P.G.

  • 163. Data: 2014-10-11 12:31:55
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 11.10.2014 12:19, Piotr Gałka wrote:

    > Sądzę, że taki gość mniej kasy na taki wzmacniacz wydaje bez sensu niż
    > ja na proszki (i całą masę innych rzeczy w których cenie siedzi
    > reklama), bo on raz, a ja systematycznie.
    .
    Dokładnie - rżnięci jesteśmy systematycznie w majestacie prawa przez
    państwo i przez korporacje, ale to ntg. Tutaj koleś ma darmową reklamę,
    bo przecież gdyby "uczciwie" zamówił wzmacniacz w Chinach a nie pokleił
    ręcznie to nikt by na to nawet nie zwrócił uwagi. Z resztą o czym my tu
    mówimy - to był wzmacniacz z przed dwóch lat - może prototyp... i nie ma
    go już w ofercie - jest Sonic Pearl 2 - tańszy, to pewnie robota taśmowa ;)

    --
    Mirek.

  • 164. Data: 2014-10-11 12:36:06
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2014-10-08 22:08, sundayman pisze:

    > A co do wątku głównego - mam dość, że nie stać mnie na nowego jaguara.

    Ale po co Ci nowy Jaguar?
    Chcesz płacić bardziej za snobizm niż technikę? ;-)

    pzdr
    mk

  • 165. Data: 2014-10-11 12:36:48
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    > Brak filtra to usterka techniczna powodująca co najwyżej naruszenie
    > norm na EMI, a za brak uziemienia elementów metalowych dostępnych
    > człowieka się powinno dać wsadzić. "Kto sprowadza niebezpieczeństwo
    > dla życia lub zdrowia wielu osób" -- jest pewna różnica...

    Skąd bierzecie (oboje) założenie, że _każde_ elementy metalowe dostępne dla
    człowieka muszą być uziemione.
    Zewnętrzny biegun na okrągłej wtyczce DC wtyczkowego zasilacza jest
    metalowy, dostępny i nie jest uziemiony i jest OK.

    Wzdłuż przewodów AC w ścianie do gniazdka z bolcem leci też trzeci przewód
    uziemienia. Czy on się skończy w gniazdku, czy zostanie przedłużony o 1m nie
    wpływa na bezpieczeństwo. Jeśli tak nie wolno to jest to tylko wymysł
    administracyjny.

    Co innego gwarancja odpowiedniej izolacji jeśli się nie korzysta z tego
    drutu.
    P.G.

  • 166. Data: 2014-10-11 12:38:32
    Temat: Re: OMG!
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-11 02:37, A.L. pisze:

    > No i co z tego? Towar jest wart tyle ile klient chce zaplacic

    Ale to nadal nie zmienia faktu że towarzyszy temu wciskanie ciemnoty i
    oszukiwanie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 167. Data: 2014-10-11 12:41:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-11 12:36, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w
    > wiadomości news:m19chl$nuf$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    > Skąd bierzecie (oboje)

    Obaj? Chyba, ze wiesz coś o którymś z tych dyskutantów w kontekście
    modnego ostatnio gendera.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 168. Data: 2014-10-11 12:45:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:1729944156.20141010220037@pik-net.pl.invalid...

    > Co Wy wszyscy macie z tym EMI? Nigdy trzasków przenikających z sieci
    > do amatorskiego sprzętu audio nie słyszałeś?

    Dopóki nie stosowano filtrów w zasilaniu łączonych też do przewodu
    uziemienia prawie nie było problemu brumu spowodowanego przez 50Hz
    przepływające przez przewody łączące poszczególne urządzenia.
    Brum jest ciągły, trzaski sporadyczne.
    Mam bardzo starą wieżę Technicsa. Na szczęście nie ma uziemienia i jak łączę
    do niej sygnał z PC to nie muszę kombinować jak tu załatwić izolację.
    P.G.

  • 169. Data: 2014-10-11 12:56:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Saturday, October 11, 2014, 12:19:07 PM, you wrote:

    > A nie sądzisz, że dobre proszki do prania mogły by kosztować dwa razy mniej
    > gdyby firmy nie musiały milionów wydawać na reklamy.

    Wybacz ale ja odróżniam przebitkę dwa razy od kilkadziesiąt razy.

    > Sądzę, że taki gość mniej kasy na taki wzmacniacz wydaje bez sensu niż ja na
    > proszki (i całą masę innych rzeczy w których cenie siedzi reklama), bo on
    > raz, a ja systematycznie.

    Miłośnik audiovoodoo wydaje kasę raz? ROTFL!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 170. Data: 2014-10-11 13:01:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Saturday, October 11, 2014, 12:36:48 PM, you wrote:

    > Skąd bierzecie (oboje)

    Ja jestem heteroseksualnym samcem. Mam nadzieję, że Piotr również. Nie
    ma tu żadnego obojnaka ani dziecka. Pisz ,,obaj" lub ,,obydwaj", proszę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan