  • 61. Data: 2009-06-16 20:20:56
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > No jak to - jest matryca FF no i można podłączyć Nikkory - czego chcieć
    > więcej?

    Nikon jest passe :)

    --
    f1969

  • 62. Data: 2009-06-16 20:31:16
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Norbert wrote:
    > Wszystko fajnie,ale to tylko kolejny gadzet, ni to lustro, ni to maly
    > kompakt, po co to komu?

    A po co komu wszelkie kompakty, co? Mało ich? ciągle nowe wychodzą :)

    > Osobiscie uwazam, ze ten system jest bardzo
    > nierozwojowy, takie kompakty z ciut wieksza matryca i mozliwoscia wymiany
    > obiektywu na jakis dedykowany,ktorych i tak nie ma duzo, albo sa drogie, a
    > stare szkla przy tym croopie to chyba tylko do portretow i fotografowania
    > dzikiego ptactwa.

    Dadzą sobie radę. Samsung też planuje zaczynać swoje. Skoro ludzie kupują
    kompakty to czego tego nie?
    Oczywiście z olkiem masz rację, swoje wady ma, ale na start ma napewno
    pewien plus w stosunku do całej reszty która by mogła zaczynać od nowa
    conajwyżej.

  • 63. Data: 2009-06-16 20:31:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Ja . Tylko nie "takim" a FF z 35/2,8.

    W takim razie źle używasz kompakta :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 64. Data: 2009-06-16 20:58:15
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 16 Cze, 21:33, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Co za jełop zrobił makabrycznie świecący przycisk "on"?
    > Toż to jakaś makabra :(
    >
    > Poza tym wygląda tak sobie, ale ma IS więc teraz czekać trzeba na krok
    > samsunga :)

    O jejku to Siony nie planuje takiego kompaktu? A to feler jęknął
    seler ... toż to zmarnują się miliony szkieł nieboszczki Minolty ....

  • 65. Data: 2009-06-16 21:07:45
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 16 Cze, 22:31, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > W takim razie źle używasz kompakta :P

    Kompakta używam tam gdzie z rozmaitych przyczyn niecelowe jest
    zabranie czegoś większego.
    A czasem wracając nad ranem ciekawe światło sie dzieje.
    Pozdro Marcin

  • 66. Data: 2009-06-16 22:10:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kowalski wrote:
    > O jejku to Siony nie planuje takiego kompaktu? A to feler jęknął
    > seler ... toż to zmarnują się miliony szkieł nieboszczki Minolty ....

    O... pojawił się wyznawca :)

    hyhy

    d.

  • 67. Data: 2009-06-17 06:36:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Problem jest taki ze inna lampa bedzie wieksza od tego aparatu, co z
    > kolei przeklada sie na zero komfortu przy robieniu zdjec, oraz jeszcze
    > wyzsza cene.
    ale moze to dobrze, mniej bedzie wypalonych zdjec. Ja to bym chcial
    lampe wbudowana, ktora mozna obrocic aby palila w sufit. Ale o tym to
    tylko pomarzyc...
    Marx

  • 68. Data: 2009-06-17 06:41:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kowalski pisze:

    > O jejku to Siony nie planuje takiego kompaktu? A to feler jęknął
    > seler ... toż to zmarnują się miliony szkieł nieboszczki Minolty ....

    Pomijajac glupawe wnioski odnosnie szkiel to takze mi zal, ze Sony nie
    potrafi wypuscic nic w tym segmencie
    Marx

  • 69. Data: 2009-06-17 07:02:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. napisał(a):

    > Będzie K-7 malutki i zgrabniutki korpusik. Co prawda APS-C, ale to też
    > duża matryca :P
    >
    > Po co ten ciąg do kompaktów z matrycą FF? Poza niższymi szumami na
    > wyższych czułościach, to same wady:
    > - mała GO

    Mała GO nie jest wadą, jest pewną cechą. Raz potrzebujesz dużej GO, raz
    bardzo małej. Nazywanie tego wadą to jak mówienie, że wadą zielonej
    kurtki, jest to, że jest zielona.

    wer

  • 70. Data: 2009-06-17 07:02:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 21:52:11 +0200, Paweł W. wrote:
    > Po co ten ciąg do kompaktów z matrycą FF? Poza niższymi szumami na
    > wyższych czułościach, to same wady:
    > - duże rozmiary, szczególnie optyki

    Pokazywanie Olumpusa XA jako argumentu przeciw w/w staje się powoli nudne...

    > No i kto robi takim kompaktem zdjęcia o zmroku, czy w słabym świetle bez
    > lampy ???

    Ja.

    pozdrawiam,
    --