  • 51. Data: 2009-06-16 16:51:12
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:h18cdu$h4g$1@inews.gazeta.pl...

    > Pokaż mi proszę kompakt który może startować pod względem jakości obrazu
    > do E-P1+14-42. Jak znajdziesz to możesz kontynuować :>>>

    Tylko ze powyzszy aparacik kompaktowy NIE jest. Natomiast za te pieniadze
    mozesz kupic entry-level SLR i do tego jakiegos prawdziwego kompakta,ktory
    mozesz na prawde nosic w kieszyni.Taka prawda. Zawsze to lepsza perspektywa
    rozwoju. Ty bardziej, ze widzisz, z tym penem masz bardzo 'kompaktowa' lampe
    blyskowa. To co to ma byc? Mala lustrzanka,czy pstrykadlo na imprezy bez
    wbudowanej lampy, bo chyba tylko wtedy wbudowana lampa sie przydaje.
    Przyznaje jak ktos ma kase to kupi DSLRa, kompakta i tego Olympusa,zeby
    przyszpanowac:)

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-06-16 16:52:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Norbert wrote:

    > Tylko ze powyzszy aparacik kompaktowy NIE jest.

    Jest. Jest najbardziej kompaktowym aparatem z matrycą większą niż najlepsze
    kompakty.

  • 53. Data: 2009-06-16 16:53:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kaiko wrote:

    > ciekawe czy powstanie kiedys cos takiego ale z prawdziwą matrycą np. FF
    > :D i np. w standardzie Nikona/Canona coby można było wkręcić tą armie
    > obiektywów.

    Już jest coś takiego - nazywa się Nikon D700.

  • 54. Data: 2009-06-16 16:59:43
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Norbert napisał(a):
    > Tylko ze powyzszy aparacik kompaktowy NIE jest.

    Jest, podobnie jak kompaktowa jest mała analogowa Leica.
    a) Z kitem jest uniwersalny i mniejszy niż dowolny DSLR
    b) z naleśnikiem można go schować do (większej) kieszeni i nie krzyczy
    "PROFI!!!"

    > To co to ma byc?

    Kolejny kompromis. Czas pokaże na ile udany/trafiony i komu potrzebny.

    --
    Mirek

  • 55. Data: 2009-06-16 18:16:36
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > Już jest coś takiego - nazywa się Nikon D700.

    niestety to jest coś zupełnie innego...

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 56. Data: 2009-06-16 19:16:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kaiko:

    > niestety to jest coś zupełnie innego...

    No jak to - jest matryca FF no i można podłączyć Nikkory - czego chcieć
    więcej?

  • 57. Data: 2009-06-16 19:33:43
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adameck wrote:
    > Hej !
    >
    > Opisy i sample juz dostepne, aparacik niezly, tylko z tym flashem do konca
    > do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest
    > odchylana !

    Co za jełop zrobił makabrycznie świecący przycisk "on"?
    Toż to jakaś makabra :(

    Poza tym wygląda tak sobie, ale ma IS więc teraz czekać trzeba na krok
    samsunga :)

    d.

  • 58. Data: 2009-06-16 19:52:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kaiko pisze:

    > niestety to jest coś zupełnie innego...

    Będzie K-7 malutki i zgrabniutki korpusik. Co prawda APS-C, ale to też
    duża matryca :P

    Po co ten ciąg do kompaktów z matrycą FF? Poza niższymi szumami na
    wyższych czułościach, to same wady:
    - mała GO
    - duże rozmiary, szczególnie optyki
    - duża cena

    No i kto robi takim kompaktem zdjęcia o zmroku, czy w słabym świetle bez
    lampy ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 59. Data: 2009-06-16 20:18:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Tutak wrote:
    > Kto kupi taki aparat bez wbudowanej lampy błyskowej?

    Ja! :)

    > PS: Tak, wiem znajdzie się _kilku_ pasjonatów, nie mniej jednak "rynek
    > mainstreamowy" kreujący popyt, oleje to cudo sikiem falistym ;-)

    Wiem :) Chociaż brak lampy dla mnie jest ok. Gorzej że dalej nie wiem jaki
    tam jest LCD, bo jakoś nie liczę, że taki jak w EVF panasa.

    d.

  • 60. Data: 2009-06-16 20:19:59

    On 16 Cze, 21:52, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > No i kto robi takim kompaktem zdjęcia o zmroku, czy w słabym świetle bez
    > lampy ???

    Ja . Tylko nie "takim" a FF z 35/2,8.
    Za to nie ma lampy.
    Pozdro Marcin