  • 41. Data: 2009-08-26 13:07:09
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:
    > Użytkownik "Kokos" napisał
    >
    > W lustrze.
    > Czarnuchu !
    > ; ))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    I na 100% Żyd. Bo każdy Żyd to niepolak a żadni prawdziwi Polacy nie są czarni.

  • 42. Data: 2009-08-26 13:07:11
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nie rozumiem dlaczego "skurwić" toż to najzwyklejsza praca.
    > Chyba nawet Jaegerowi, Riefenstahl czy Chałdejowi tego nie zarzucano.

    Bo dla mnie by tak to wygladalo. Niecierpie tej instytucji a regularnie
    w niej bywam niestety. Zreszta robienie czegos wbrew swoim przekonaniom
    mysle tutaj o przypadku fotografowania np. takiego Rydzyka to chyba
    jednak skurwienie sie za wizje przyszlych profitow :) No bo jak
    inaczej to okreslic dosadnie :)

    > Ale pomysł przedni, podejrzewam, że rynek byłby całkiem niezły i bylbyś
    > dumny z wyczesania takiej kasy pod własnym nazwiskiem ; )

    Szczerze na te chwile mam przynajniej 2 niezle pomysly na zarobienie
    na instytucji koscielnej ale po prostu mi sie nie chce. Moze kiedys
    jak znajde posrednika, ktory calkowicie odetnie mnie od managerow
    w czarnych sutannach i zajmie sie dyplomacja to sie zdecyduje.
    Na razie mam inne dochodowe zajecia.

    Roger

  • 43. Data: 2009-08-26 13:07:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > rozumiem ze w domu słuchacie prawd ojca tadeusza? dlatego sie zatelepałeś?:)
    > czy chcesz czy nie twój "ojciec" jest rasistą.. kilkanaście dni temu jeszce
    > latał filmik jak to o czarnym duchownym mówił ze sie nie umył...
    > i mimo ze jest największym polskim błaznem to znajdują sie bezmuzdzy
    > neonaziści któzy go słuchają

    Ile masz lat i dlaczego wiem że 18?

  • 44. Data: 2009-08-26 14:04:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]

    masz racje, gdybym był stary i zgorzknialy to pewnie broniłbym tadka...
    a ty ile mi dajesz sądząc po poglądach?:)

  • 45. Data: 2009-08-26 14:25:54
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 26 Sie, 16:04, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w
    wiadomościnews:h73c38$6d4$2@inews.gazeta.pl...

    > masz racje, gdybym był stary i zgorzknialy to pewnie broniłbym tadka...
    > a ty ile mi dajesz sądząc po poglądach?:)

    No tak Polacy to nazisci, bo nie oddawaja nam swoich parcel i palacow
    w Lodzi, a pan Hitler nie byl znowu taki zly.
    StaM

  • 46. Data: 2009-08-26 14:57:23
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    Ale nie te odcienie! :-)) (nie licząc chorej kasy za nie!!!)
    A tak naprawdę wybrałem czarny aparat tylko dlatego, że nie robi
    takich odblasków jak srebrny!
    A tych srebrnych coraz mniej, bo większości się wydaje, że jak kupią
    sobie w kolorze "profi" to od razu lepsze fotki robią (oczywiście wg.
    nich).
    A ciemnozielony tylko dlatego, że robiąc makro nie straszył bym
    niektórych moich "modeli".
    A... wystarczy!

    aPozdrawiam
    Les

  • 47. Data: 2009-08-26 15:17:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Vituniu pisze:

    > A patrz - zapomnialem. :)
    >
    > Swoja droga... z edycji, nazwijmy to, "specjalnych"
    > podobal mi sie chyba tylko pomysl Olka z E-420 Komachi...

    Edycje specjalne mnie śmieszą. Swoją drogą największy obciach zrobił
    Pentax, te kryształki od Svarowskiego.

    wer

  • 48. Data: 2009-08-26 15:30:38
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Edycje specjalne mnie śmieszą.

    Marketing panie, marketing.
    I ludzka chec wyroznienia sie z tlumu...

    > Swoją drogą największy obciach zrobił
    > Pentax, te kryształki od Svarowskiego.

    Argh! Ten "lans na bogato"... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 49. Data: 2009-08-26 21:01:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał

> [...]
    > mysle tutaj o przypadku fotografowania np. takiego Rydzyka to chyba
    > jednak skurwienie sie za wizje przyszlych profitow :) No bo jak

    : )

> [...]
    > jak znajde posrednika, ktory calkowicie odetnie mnie od managerow
    > w czarnych sutannach i zajmie sie dyplomacja to sie zdecyduje.

    Ja podejrzewam, że tam jest równie łatwo się "podłączyć" do jakiegoś
    lukratywnego interesu jak nie przymierzając w AMW, ARMiR czy innej podobnej
    komórki gdzie leży kasa ; )
    Ale życzę powodzenia : )

    adam

  • 50. Data: 2009-08-27 06:21:52
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 05:29:33 -0700 (PDT), Michał Nitka napisał(a):

> [...]
    65140,Microsoft_prze...

    > Człek z białą twarzą i brązowymi rękami też nie.

    wpadki mistrzów fotoszopa to temat który w tym wypadku mnie osobiscie to
    akurat mało interesuje.
    Znacznie bardziej zastanawiaja mnie głosy które twierdzą ze takie
    zachowania to kwestia rasizmu, ksenofobi i nietolerancji, ect.
    Z drugiej strony to moze nie ma sie wlasnie co dziwić skoro IMO 3/4
    mówiących o tolerancji nie rozumie różnicy miedzy tolerancją a akceptacją.

    --
    www.warszawski.info