  • 11. Data: 2017-04-07 13:03:04
    Temat: Re: O drogach;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA74FBCB12C855budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >https://www.youtube.com/watch?v=VEKbj9RwWu8
    >Widział ktos zeby tak naprawiali?
    >Nasypią, pogrzeją miejscowo i juz.
    >Ale chyba coś w tym jest ze skoro technologią polega na grabieniu i
    >układaniu wartwy o 2-3 cm wyzszej niz pozostała czesc jezdni to to
    >nie moze
    >być tak równe jak cała, nowo połozona jezdnia.

    Potem sie ubija tym walcem.
    A potem ubijaja samochody.

    J.

  • 12. Data: 2017-04-07 13:58:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No własnie, jakby była na srodku pasa czyli miedzy kołami to by wielkiego
    > problemu nie było.
    Czasami trzeba remont zrobić
    i wtedy ani z lewej ani z prawej
    A tak robisz światła i ruch wahadłowy

  • 13. Data: 2017-04-07 14:58:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2017 o 13:00, Budzik pisze:

    > No własnie, jakby była na srodku pasa czyli miedzy kołami to by wielkiego
    > problemu nie było.

    Często lokalizacja pasów zmienia się co rok lub dwa;)

    A tak na poważnie, to jak weźmiesz mapę do celów projektowych to okazuje
    się, że tam ciasno jest, bo mnóstwo instalacji już leży i kładzie się
    tam, gdzie się da.

    Shrek.

  • 14. Data: 2017-04-07 16:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Potem sie ubija tym walcem.
    > A potem ubijaja samochody.

    Nie rób ze mnie idioty...
    No przeciez rozumiem, ze się ubija ale skoro wartswe do ubicia układa sie
    na oko to efekt tez nie ma prawa być idealnie równy, nawet jak to sie pod
    siłą walca troche rozejdzie i wyrówna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 15. Data: 2017-04-07 16:38:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >sie
    >na oko to efekt tez nie ma prawa być idealnie równy, nawet jak to sie

    Samo ubijanie tez chyba nie jest precyzyjnie, wiec nie mozna
    powiedziec ze trzeba nadlozyc 23mm.
    Zreszta jak to tak precyzyjnie wyznaczyc - i na krzywej jezdni, i na
    ziarnistej masie.

    Wiec sie konczy tak, ze jest roznica.

    J.

  • 16. Data: 2017-04-07 17:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > powiedziec ze trzeba nadlozyc 23mm.
    > Zreszta jak to tak precyzyjnie wyznaczyc - i na krzywej jezdni, i na

    Jak kłada od nowa to jakos się udaje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 17. Data: 2017-04-07 19:11:51
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co ty myślisz, że po pijaku to tak łatwo?

  • 18. Data: 2017-04-07 20:15:04
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 15:27:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    Napotkałem miejsce gdzie można się z tematu studzienek i placków doktoryzować, w
    mieście Wyszków, odbicie od starej krajowej 8, na odcinku, 100m 37 studzienek +-3, bo
    jednak ciężko się liczy jadąc :-), jedne wyżej, drugie niżej, raz środek, raz prawe
    koło, raz lewe, garby, doły, placki, wybrzuszenia, wykruszenia, jakby zemsta
    kanalarzy i drogowców na kierowcach. Dopiero jak jechałem jednośladem są jaja,
    normalnie slalom gigant żeby nie zaliczyć gleby.

  • 19. Data: 2017-04-07 22:34:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-04-2017 o 08:48, miumiu pisze:
    > Pytalem kiedys goscia od sieci sanitarnych czemu w tym porabanym kraju nikt
    > nie potrafi wyregulowac wysokosci studzienek. Nagadal sie 15 minut ale
    > zadnej sensownej odpowiedzi nie bylo. Caly czas mnie nurtuje czemu
    > studzienki nie moga byc w osi pasa pomiedzy kolami

    Złe pytanie.
    Prawidłowe jest takie, dlaczego nie mogą być w chodniku, tak jak w
    Niemczech.

  • 20. Data: 2017-04-07 22:35:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-04-2017 o 09:15, Kris pisze:

    > To kolejna rzecz która od dawna mnie zadziwia

    > Nie dalej jak dwa tygodnie temu ok 3km odcinek drogi u nas od nowa asfaltem zalali.
    > Przedtem wszystkie instalacje tam nowe kładli. Studzienki kanalizacyjne zamontowane
    tak ze można sobie zawieszenie protestować tam jadąc.

    Może jeszcze zrobią.
    Studzienki reguluje się PO wylaniu asfaltu.