  • 21. Data: 2009-02-19 10:00:12
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku - Samyang - obiektywy :-)
    Od: q...@g...com

    On 19 Lut, 10:53, Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl> wrote:

    > Ja kojarzę zwrot "nie szata zdobi człowieka"
    >
    > --
    > AL F650 & LC4

    prowda, po slonsku ubior to szaty!
    StaM

  • 22. Data: 2009-02-19 18:21:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Sławek Drogosz:

    > Co sądzicie o tej ofercie :
    >
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/obiektyw_portretowy_sam
    yang_85mm_f1_4_if_mc-p-1308.html
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/teleobiektyw_lustrzany_
    samyang_500_mc_f_6_3_nikon-p-1334.html
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/teleobiektyw_lustrzany_
    samyang_500_mc_f_8_0_nikon-p-1320.html

    > Ja czekam na pierwsze testy :-)

    http://optyczne.pl/1607-nowość-Samyang_85_mm_f_1.4_A
    spherical_IF_-_przykładowe_zdjęcia.html

  • 23. Data: 2009-02-21 02:58:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://optyczne.pl/1607-nowość-Samyang_85_mm_f_1.4_A
    spherical_IF_-_przykładowe_zdjęcia.html

    Cena zupełnie odzwierciedla możliwości. Ale fajnie że jest takie
    szkiełko, bo niektóre stare manuale były w chorych cenach i pewnie
    polecą w dół.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 24. Data: 2009-02-21 03:18:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    yang_85mm_f1_4_if_mc-p-1308.html
    > Zloty paszek, zlota tabliczka, przerywane paseczki, ... Prawie jak Nikkor,
    > i te z Silent Wave ;-)

    Prawie jak nikkor, prawie jak minolta G, prawie jak pentax, no i to
    wszędzie z tych droższych. Czemu złota tabliczka.
    Od zawsze było jakoś tak że złote paseczki, srebrne literki i takie tam
    miały oznaczać klasę i najwyższą jakość wykonania.
    Dzisiaj w dobie plastików, lakierów i podobnych łatwiej zrobić złotą
    tabliczkę, niż całą resztę, więc samyangi korzystają z tego pełną parą.

    > Nie lubie takich podrobek, zwlaszcza tych
    > sugestywnych.

    Ot produkt jak wiele innych. Mi się osobiście porządny obiektyw nie
    kojarzy z złoceniami, ale z świetną jakością wykonania i najczęściej
    świetną jakością obrazu (są wyjątki).

    > Ale coz, to tylko uwagi do wygladu a sie mowi: "Sam ubior nie
    > przekonuje" (czy jakos tak).

    No różne są obiektywy i różnie oznaczane. Canon ma czerwony pasek,
    tamron ma niebieski, minolta miała złoty, taki jak teraz ma sigma. Taki
    z kolei voightlander ma paski czerwone, niebieskie i zielone!

    Ciekawe jest, że sony przejmując minolty (np świetny 70-200/2.8 czy
    300/2.8) pozmieniali im tabliczki z złotych na proste, jednolite i
    ascetyczne. Zrobili przy okazji porządek z oznaczeniami. Złoty pasek
    zniknął, a w zamian pojawiła się literka "G" która miała znaczyć "Gold",
    tylko teraz to do czego?
    A ten ostatni nowy zoom z czerwonym paskiem na srebrnym tle to ni
    przypiął ni przyłatał zupełnie.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \