  • 11. Data: 2009-02-18 19:25:56
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku - Samyang - obiektywy :-)
    Od: q...@g...com

    On 18 Lut, 19:58, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:
> [...]
    myang_85mm_f1_4_if...

    > a sie mowi: "Sam ubior nie
    > przekonuje" (czy jakos tak).

    > Giang.

    "Nie ubior zdobi czlowieka"
    StaM

  • 12. Data: 2009-02-18 19:25:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    yang_85mm_f1_4_if_mc-p-1308.html

    > Zloty paszek, zlota tabliczka, przerywane paseczki, ... Prawie jak
    > Nikkor, i te z Silent Wave ;-) Nie lubie takich podrobek, zwlaszcza
    > tych sugestywnych. Ale coz, to tylko uwagi do wygladu a sie mowi:
    > "Sam ubior nie przekonuje" (czy jakos tak).

    A ja uwazam w takim szkle AF za wrzod na tylku :)
    Chetnie pomacam to szklo jesli bedzie mialo mocowanie M42 :)

  • 13. Data: 2009-02-18 19:55:13
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tej ofercie :
    >
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/obiektyw_portretowy_sam
    yang_85mm_f1_4_if_mc-p-1308.html
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/teleobiektyw_lustrzany_
    samyang_500_mc_f_6_3_nikon-p-1334.html
    > http://www.foto-tip.pl/sklep/teleobiektyw_lustrzany_
    samyang_500_mc_f_8_0_nikon-p-1320.html

    > Ja czekam na pierwsze testy :-)

    Juz są
    http://www.jsvfoto.com/Home/faqs/nikkor85mmf14aisvsp
    olar85mmf14/nikkorpolarreview

    JDJ

  • 14. Data: 2009-02-18 19:59:27
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 11:25:56 -0800 (PST), q...@g...com
    napisał(a):

    > "Nie ubior zdobi czlowieka"

    Uff, ale skleroze mam. Powiedzenie dopiero wczoraj uslyszalem w telewizji w
    reportazu o Lodzkich urzedach (urzedniczkach).
    Dzieki.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 15. Data: 2009-02-18 20:11:07
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 20:25:58 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > A ja uwazam w takim szkle AF za wrzod na tylku :)
    > Chetnie pomacam to szklo jesli bedzie mialo mocowanie M42 :)

    Dlaczego musi byc M42? Pewnie jakas przejsciowke z soczewka da sie zamowic
    ;-)

    Ale za 900 smialo mozna znalezc Nikkor 85/1.8 albo 105/2.5. Wiem, ze
    jasnosc nie taka, ale roznica w zastosowaniu niewielka.

    Nie wiem dlaczego, ale mam ograniczone przekonanie do producentow z
    trzeciej reki (third party) takich jak Cosina, Walimex a zwlaszcza tego
    od_pol_godziny_mi_znanego Samyanga.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 16. Data: 2009-02-18 20:17:00
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Sławek Drogosz wrote:

    > Co sądzicie o tej ofercie :

> [...]

    I słusznie, bo ja tej firmie nie ufam. Kiedyś robili zoomy dla Praktik w
    ostatnim okresie ich produkcji - gwint i bagnet. To był szmelc pierwszej
    wody. Naciąlem się ja, naciął kolega. Obraz był tak podły, że nic tylko
    siąść i płakać. Brytyjski Praktical Photography ich wytwory, sprzedawane
    tam pod nazwą Centon określił: nie warte uwagi nawet jak za tak niską
    cenę. U nas szukali naiwnych również pod nazwą Exakta. Naprawiacz
    stwierdził, że nawet nie będzie się dotykał, bo to nie ma sensu.
    Wstawiali nieoszlifowane soczewki. Zwykły odlew pokryli powłokami.
    Robili też jakieś dziwo o ogniskowych zdaje się 650-1300 mm.
    Może się poprawili ale nie kupuj tylko dlatego, że wizualnie obudowa
    przypomina bardziej szlachetne wyroby :-)
    Maciek

  • 17. Data: 2009-02-18 22:00:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Nguyen Bang Giang:

    > Dlaczego musi byc M42?

    Żeby go podpiąć do Olympusa m4/3 :>>>>>>>>>>

  • 18. Data: 2009-02-18 22:12:52
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 23:00:31 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Żeby go podpiąć do Olympusa m4/3 :>>>>>>>>>>

    do M4/3 wszystko mozna podpiac, nawet szklo M4/3 ;-)

    Dla reszty wystarczy odrobiny kleju i minimum zrecznosci ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 19. Data: 2009-02-18 22:53:07
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 18 Lut, 21:11, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    > Nie wiem dlaczego, ale mam ograniczone przekonanie do producentow z
    > trzeciej reki (third party) takich jak Cosina, Walimex a zwlaszcza tego
    > od_pol_godziny_mi_znanego Samyanga.

    Też tak mialem , dopuki nie dostał się w me łapki Polaris 135/1,8.
    Pełnoklatkowy w T2
    Zachwycający obiektyw , choć ciężki jak nieszczęście. No i manualna
    przysłona ...
    Ale rysował miodnie.
    pozdro Marcin

  • 20. Data: 2009-02-19 09:53:11
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    q...@g...com pisze:

    > "Nie ubior zdobi czlowieka"
    Ja kojarzę zwrot "nie szata zdobi człowieka"

    --
    AL F650 & LC4