  • 1. Data: 2010-04-01 16:41:15
    Temat: Nowosci Pentaxa
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Witam
    Dlugo oczekiwana premiera, FF Pentaxa nadchodzi.
    Podobno Pentax K-1D ma miec matryce FF 25 MPix, wyciagac nawet ISO 102000 z
    lekkimi szumami, dodatkowo robic 9 FPS z unoszeniem lustra i 24 FPS z
    podniesionym lustrem w RAW. Uwaga to nie jest zaden zart, mam te wiadomosci
    z pewnego zrodla. Ponadto ma krecic filmiki w rozdzielczosci 2560x1600 z
    maksymalna szybkoscia 120 FPS.
    Do tego ma wyjsc nowe szklo, SMC FA D 24-105/2.0.
    Pozdrawiam
    Norbert

    Pewnie za 2 lata beda takie lustrzanki, wiec wystarczy poczekac ;)

  • 2. Data: 2010-04-01 19:16:45
    Temat: Re: Nowosci Pentaxa
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-01 18:41, Norbert wrote:
> [...]
    > maksymalna szybkoscia 120 FPS.
    > Do tego ma wyjsc nowe szklo, SMC FA D 24-105/2.0.

    Ta... chciałbyś.. prima aprilis. :P

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-04-01 19:31:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Norbert napisał(a):

    [...]

    > Do tego ma wyjsc nowe szklo, SMC FA D 24-105/2.0.

    Zapomniałeś dodać, że po upgrade softu krawaty wiążę i usuwa niechciane
    ciąże ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 4. Data: 2010-04-02 09:25:22
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek nabazgrał:
    > Norbert napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zapomniałeś dodać, że po upgrade softu krawaty wiążę i usuwa niechciane
    > ciąże ;P

    Przy gabarytach potrzebnych do realizacji takiego zakresu ogniskowych
    przy takiej jasności, to te dwie funkcje które wymieniłeś już by nie
    zrobiły różnicy :P

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko