  • 1. Data: 2011-11-06 18:46:50
    Temat: ifranView i zmiana nazw
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Wcześniej korzystałem z jakiejś starszej wersji programu i zmieniałem
    nazwy plików na date i czas zrobienia za pomocą $E36867 ### Reinstalowałem
    system i mam nowego ifrana i teraz to nie działa... nazwy zmieniają się
    tylko jako kolejne numery, tak jkaby program nie czytał daty/czasu. Co
    zrobić by działało?
    Łukasz Gądzik

  • 2. Data: 2011-11-07 06:21:55
    Temat: Re: ifranView i zmiana nazw
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-06 19:46, Lukasz Goran pisze:
    > Witam
    > Wcze?niej korzysta?em z jakiej? starszej wersji programu i zmienia?em
    > nazwy plików na date i czas zrobienia za pomoc? $E36867 ### Reinstalowa?em
    > system i mam nowego ifrana i teraz to nie dzia?a... nazwy zmieniaj? sie
    > tylko jako kolejne numery, tak jkaby program nie czyta? daty/czasu. Co
    > zrobiae by dzia?a?o?

    ??? B -> batch, -> Batch rename, Batch rename settings -> Options.
    pwz

  • 3. Data: 2011-11-07 07:45:13
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Dokladnie tak robione, ale program jakby nie czytał z exifa
    Łukasz Gądzik

  • 4. Data: 2011-11-07 10:02:14
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    > Dokladnie tak robione, ale program jakby nie czytał z exifa

    Może nie doinstalowałeś plugina z exif ?
    Jest np. tu http://www.programosy.pl/program,irfanview-plugins.h
    tml

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 5. Data: 2011-11-07 17:32:34
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Goran" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > system i mam nowego ifrana i teraz to nie działa... nazwy zmieniają się

    A spróbuj $T coś tam coś tam
    /mam wersję 4.28/
    pozdrawiam
    as

  • 6. Data: 2011-11-07 18:57:17
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    > Może nie doinstalowałeś plugina z exif ?

    I właśnie o to chodziło- wielkie dzięki
    Łukasz Gądzik

  • 7. Data: 2011-11-07 18:58:25
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    > A spróbuj $T

    To działa troszkę inaczej, ale jak napisałem wyżej problem rozwiązany.
    Łukasz Gądzik