  • 1. Data: 2011-11-06 17:48:17
    Temat: Allegro of top.
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    Witam.
    Wrogowie snajperów na allegro właśnie wygrali. Dzięki temu zyskają też
    sprzdawcy niedzielni.
    Allegro już nie podaje czasu zakończenia aukcji z dokładnością do
    sekundy, jak to było wcześniej, tylko do minuty.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-07 08:54:09
    Temat: Re: Allegro of top.
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/11/06 18:48, JA pisze:
> [...]
    > Allegro już nie podaje czasu zakończenia aukcji z dokładnością do
    > sekundy, jak to było wcześniej, tylko do minuty.

    LOL
    myslisz ze to problem?
    sa specjalne skrypty co pokazuja

  • 3. Data: 2011-11-07 10:31:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JA:

    > Allegro już nie podaje czasu zakończenia aukcji z dokładnością do
    > sekundy, jak to było wcześniej, tylko do minuty.

    Nie masz zegarka?

  • 4. Data: 2011-11-07 16:34:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-07 10:31:59 +0000, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Nie masz zegarka?

    Knack knack anybody home? A po kiego grzyba ci zegarek, jeżeli nie
    wiesz o której sekundzie kończy się akcja?
    A poza tym, nie mam i w przypadku licytacji na nic się przydaje.

  • 5. Data: 2011-11-07 16:35:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-07 08:54:09 +0000, KiloSierra <f...@1...pl> said:

    > LOL
    > myslisz ze to problem?
    Zależy dla kogo.
    > sa specjalne skrypty co pokazuja
    Zgadza się. A jak myślisz ilu obecnych snajperów się w nie zaopatrzy?

  • 6. Data: 2011-11-07 18:53:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JA:

    > Knack knack anybody home? A po kiego grzyba ci zegarek, jeżeli nie
    > wiesz o której sekundzie kończy się akcja?

    Nie potrafisz zmierzyć, w którym momencie przeskakuje z 5 na 4 minuty do
    końca?

  • 7. Data: 2011-11-07 19:01:36
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-07 18:53:56 +0000, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Nie potrafisz zmierzyć, w którym momencie przeskakuje z 5 na 4 minuty do
    > końca?

    No to poakż mi jak to działa, bo chyba Ci się z jebajem pozajączkowało.
    Hint bez klikania w odśwież, nawet nie dowiesz się że się zakończyła.

  • 8. Data: 2011-11-07 21:13:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JA:

    > No to poakż mi jak to działa, bo chyba Ci się z jebajem pozajączkowało.
    > Hint bez klikania w odśwież, nawet nie dowiesz się że się zakończyła.

    1. Siadasz sobie spokojnie z zegarkiem w polu widzenia i odświeżasz stronę
    co kilka sekund.
    2. W pewnym momencie zauważysz zmianę z 5 na 4 albo podobnie i wtedy wiesz
    już w którym momencie zakończy się aukcja. Praktycznie co do sekundy.
    3. Teraz lajtowo czekasz do końca i na 10s przed składasz ofertę, na wszelki
    wypadek mając przygotowane drugie okno z ofertą wyższą (najlepiej na etapie
    przycisku do potwierdzenia).

    Zawsze tak kupowałem, ale widać niektórzy są niepełnosprytni.

  • 9. Data: 2011-11-07 21:24:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-07 21:13:48 +0000, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

> [...]
    > przycisku do potwierdzenia).
    >
    > Zawsze tak kupowałem, ale widać niektórzy są niepełnosprytni.

    To masz szczęście, że nie kupowałem tego co pełnosprawny. Nie miałbyś
    szans. I wystarczy do tego jedno okno.

    Masz poważny problem ze zrozumieniem kilku prostych zdań.

  • 10. Data: 2011-11-07 21:53:26
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-11-07 22:13, Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > przycisku do potwierdzenia).
    >
    > Zawsze tak kupowałem, ale widać niektórzy są niepełnosprytni.

    Ciekawy ten Twój spryt walczyć z cudzymi snajperami.

    Swoją drogą sprowadza Cię to do skryptu, tak jak niektórych ludzi ta
    gierka www o kosmosie - wstać o 3, coś poklikać, nastawić budzik na 4:15
    itd. Ot takie śliczne życie ludzkiego crona.

    Użyteczność snajpera nie polega na licytacji w ostatniej sekundzie, ale na
    tym, że można grupować strzały i nie trzeba czekać na koniec aukcji by coś
    konkretnego kupić. Przy sporych kategoriach i wielu licytacjach z odrobiną
    uwagi można coś fajnego trafić bez ryzyka, że kupisz dwa razy.

    Trzeba jedynie od razu wiedzieć ile się za dany przedmiot chce zapłacić, a
    nie decydować w ostatniej sekundzie.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564