  • 151. Data: 2013-01-25 19:46:15
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 07:26:50 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Na motorower nie nabywa z racji prawka, zwłaszcza jak jest pełnoletni.

    Nabywa - osoba niepełnoletnia która ma prawo jazdy (jakiekolwiek) może
    prowadzić też motorower, teraz jakoś wprowadza się jeszcze dodatkową
    kategorię AM na motorowery.

    Teraz kat. B faktycznie tylko dla pełnoletnich, więc w sumie nie ma
    znaczenia, ale są jeszcze inne kategorie (np. B1).

  • 152. Data: 2013-01-25 20:25:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Nabywa - osoba niepełnoletnia

    Dlatego pisałem o pełnoletności.

  • 153. Data: 2013-01-25 20:47:49
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-23 15:53, Excite pisze:

    > Bzdurą jest wiedza do czego uprawniają poszczególne kategorie PJ ? Czyli
    > mają mieć uprawnienia jednocześnie nie widząc do czego one je uprawniają ?

    dokładnie zapytaj swoich znajomych którzy mają już kat"B" czym mogą się
    powozić. Ilu z nich odpowie poprawnie? Garstka albo żaden. A za pytaj o
    przepis co wykorzystywany jest częściej. Zapewne dostaniesz właściwą
    odpowiedź. Jak to się ma do bezpieczeństwa? Ni jak. Dopiero jak
    człowiek staje w obliczu powożenia czymś innym to się zastanawia czy aby
    na pewno może. Tak samo jak w ciągnięciu przyczepy. Dopóki nie miałem
    potrzeby to waliło mnie co mogę ciągnąć.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 154. Data: 2013-01-25 20:50:09
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-24 00:54, Budzik pisze:
    > (...)Trafił się taki zdolniacha, który jakimś
    >
    > I co z nim zrobiono?

    Nie dopuszczono go do matury, co uczyniono z oporami materii,
    czyli mimo zabiegów rodzicielskich. Ale nauczyciela ostro
    sekowano. Wykorzystywano wszelkie chwyty, w tym także
    obiegowe opinie, takie, jaką wyraził Cavallino.
    Jan

  • 155. Data: 2013-01-26 21:39:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 Jan 2013 16:10:14 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >Po prostu wysokie kompetencje na wysokim stanowisku.

    A w Zielonej Górze dyrektor WORD nie zdał.

    >A tyle się gada, że w tej biurokracji tylko układy się liczą, a tu proszę ;)

    J.w. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 156. Data: 2013-01-27 12:39:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Jan wrote:

> [...]
    > czy aby na pewno może. Tak samo jak w ciągnięciu przyczepy. Dopóki
    > nie miałem potrzeby to waliło mnie co mogę ciągnąć.

    ponadto jest internet więc w każdej chwili można sprawdzić bez problemu.

    Trzeba mieć świadomość że trzeba sprawdzić a nie znać paragrafy na pamięć,
    to jest kurs na prawo jazdy a nie na prawnika od spraw ruchu drogowego.