  • 121. Data: 2015-02-03 12:23:29
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ależ z ciebie dupek. Czy ktokolwiek kto doradza SSD w tym ja, mówił: Ale
    > pod żadnym pozorem nie instaluj talerzowca? :)

    To z ciebie dupek. W dodatku to ty napisałeś "SSD jest poza dyskusją -
    masz go mieć i tyle"

    > Nie mowiąc już o tym że tylko nieliczni trzymają setki GB danych na
    > swoich dyskach sensownie. Bardzo wielu trzyma bo trzyma, całkiem bez
    > sensu. Net jest pełen plików, po cholerę trzymać je na swoim dysku.

    Bo jak mam na dysku to po sekundzie mam je na ekranie.
    Znalezienie czegoś w sieci to minuty a ściągnięcie to dodatkowe
    sekundy. Po co się podniecać że system wstanie w piętnaście
    sekund sporo potem wczytanie byle fotki zajmuje minutę
    zamiast sekundy bo z braku miejsca jest "w sieci" zamiast
    na HD właściciela ?

    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2015-02-03 14:41:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 11:03:21 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ależ z ciebie dupek.

    Wolę być dupkiem niż fanbojem z klapkami na oczach.

    > Czy ktokolwiek kto doradza SSD w tym ja, mówił: Ale
    > pod żadnym pozorem nie instaluj talerzowca? :)

    To przecież ja pisałem "SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle". I
    teraz powiedz mi misiu kolorowy, jakiego to kopa komputer dostanie, skoro
    dane do obróbki i tak leżeć będą... uwaga... na talerzowcu? Kilkanaście
    uruchomień dziennie sobie odpuść, bo to raczej podciągnąć można pod nerwicę
    natręctw, a nie zwykłe użytkowanie.

    > Nie mowiąc już o tym że tylko nieliczni trzymają setki GB danych na
    > swoich dyskach sensownie. Bardzo wielu trzyma bo trzyma, całkiem bez
    > sensu. Net jest pełen plików, po cholerę trzymać je na swoim dysku.

    O proszę. Teraz się jeszcze dowiaduję, że moje (i pierdyliarda ludzi)
    trzymanie plików lokalnie, to syf, ruja i porubstwo. Miszcz Jacek
    Maciejewski najlepiej wie, gdzie powinienem dane magazynować.

    [ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby ]
    [ coś zrobić. (JoeMonster.org) ]

  • 124. Data: 2015-02-03 14:41:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 10:55:11 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dokładnie. Cieszę się że wreszcie pojąłeś różnicę. Praownik, widzisz,
    > włącza komp raz na dobę i to w cudzym czasie. A domator kilkanaście razy
    > czasem i to zawsze we własnym czasie.

    Co się drobno szczypiesz - po kilkadziesiąt, jak nie kilkaset.

    [ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 123. Data: 2015-02-03 14:41:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 11:43:20 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Linuksa Mint 17.1. Inne systemy mam na VB, tak dla zabawy, Androida też.
    > Jak mam podejść do kompa ponownie za kilka czy kilkanaście minut, używam
    > uśpienia. Ale kiedy dostajesz do sprawdzenia kilka dysków czy innych
    > modułów, dobrze jest przy ich wymianie każdorazowo kompa wyłączyć,
    > choćby po to żeby upuszczona śrubka nie zrobiła kuku :) I już masz te
    > kilkanaście uruchomień :)

    I to właśnie ci Kowalscy dostają do sprawdzenia po kilka dysków czy innych
    modułów. Aha...

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 125. Data: 2015-02-03 15:41:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 14:41:08 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > I to właśnie ci Kowalscy dostają do sprawdzenia po kilka dysków czy innych
    > modułów. Aha...

    Nie strugaj głupka. Tu akurat mówię o sobie. O Kowalskich było w innym
    wątku, rzeba czytać wszystko a nie tylko to co ci się podoba.
    --
    Jacek

  • 126. Data: 2015-02-03 16:31:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 15:41:44 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Nie strugaj głupka. Tu akurat mówię o sobie. O Kowalskich było w innym
    > wątku, rzeba czytać wszystko a nie tylko to co ci się podoba.

    I o Kowalskich też Ci napisałem całkiem sporo. Ale RZeby zauważyć, to trzeba
    by czytać całość ze zrozumieniem, a nie tylko tyo, co Ci się podoba.

    [ Did not know who he was fuckin' with. ]
    [ (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 127. Data: 2015-02-03 17:49:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jacek Maciejewski" napisał:

> [...]
    > modułów, dobrze jest przy ich wymianie każdorazowo kompa wyłączyć,
    > choćby po to żeby upuszczona śrubka nie zrobiła kuku :) I już masz te

    Można by wszak komputer hibernować. Ale, prawda, do tego potrzeba trochę
    miejsca na plik hibernacji, a na 64-gigabajtowym dysku raczej ciężko,
    nieprawdaż? ;->

    JoteR

  • 128. Data: 2015-02-03 19:00:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 17:49:16 +0100, JoteR napisał(a):

    > Można by wszak komputer hibernować. Ale, prawda, do tego potrzeba trochę
    > miejsca na plik hibernacji, a na 64-gigabajtowym dysku raczej ciężko,
    > nieprawdaż? ;->

    Kolejny błazen który udaje że w komputerze z SSD już nie można mieć
    dysku mechanicznego. I ciężko tylko dla kogoś kto gromadzi na nim
    śmieci. No i dowiedz się co to delimiter.
    --
    Jacek

  • 129. Data: 2015-02-03 19:31:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 19:00:42 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Kolejny błazen który udaje że w komputerze z SSD już nie można mieć
    > dysku mechanicznego. I ciężko tylko dla kogoś kto gromadzi na nim
    > śmieci. No i dowiedz się co to delimiter.

    No w końcu każdy laptop ma miejsce na dwa dyski twarde. Każden jeden i bez
    wyjątku. To po pierwsze. Po drugie - przenieś mi plik hibernacji na inny
    dysk, niż systemowy. Dajesz.

    [ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się ]
    [ wokół niego. (Faldheim) ]

  • 130. Data: 2015-02-03 19:55:14
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 02 Feb 2015 17:12:01 +0100, BQB napisał(a):

    > Wydaje mi się, że byłem to ja. Do swojego baaardzo starego laptopa
    > Gericom z prockiem P4 i chipsetem sis, wsadziłem SSD zamiast zwykłego
    > dysku (dysk msata z przejściówką na ATA 2,5") i kompa nie poznaję, taka
    > różnica w komforcie. Ale do tego staruszka można było wsadzić max 512
    > RAM, co już było od dawna.

    O, fajnie, ze to napisales. Teraz jeszcze prosze rozwon mysl "kompa nie poznaje".
    Czy masz na mysli jedna z ponizszych opcji?
    a) szybcej startuje system (mantra Przemka, ktoremu sie wydaje ze SSD przyspiesza
    TYLKO
    start)
    b) szybciej startuja aplikacje
    c) system jest bardziej responsywny (klik i akcja, a nie klik i... ...a ...k ...cja)
    d) inne mozliwe odczucia

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K