  • 11. Data: 2009-10-20 13:56:02
    Temat: Re: Nowa kamera Canona (1D IV)
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    Jeszcze jadna rzecz - dlaczego tego nie ma w niższych modelach :/
    Wśród oferowanych przez EOS-1D Mark IV funkcji warto wymienić
    możliwość dogrywania do zdjęć komentarzy głosowych (maksymalnie 30-
    sekundowych);

    Czasem by mi się przydało :)

    --
    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 12. Data: 2009-10-20 14:40:30
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Jeszcze jadna rzecz - dlaczego tego nie ma w niższych modelach :/

    Bo jest w wyzszych. :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 13. Data: 2009-10-20 17:15:40
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 20 Paź, 13:54, "marcin

    > Jeno pozamiatane? W pyl roztarte!
    > Juz nic nie zostalo -- tylko Canon...

    fiew days to late;-)

    StaM

  • 14. Data: 2009-10-20 17:17:38
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

> [...]
    > Wśród oferowanych przez EOS-1D Mark IV funkcji warto wymienić
    > możliwość dogrywania do zdjęć komentarzy głosowych (maksymalnie 30-

    To stare jak swiat i w topowych od prawie zawsze.

    > Czasem by mi się przydało :)

    A to po to zebys kupic Jedynke/Trojke ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 15. Data: 2009-10-20 17:21:32
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    NomaD_FH pisze:

    Hej

    > I artykuł na idg (no to mamy kolejne 100 k ISO):
    > http://www.idg.pl/news/351560/Canon.EOS.1D.Mark.IV.p
    rofesjonalne.DSLR.z.matryca.16.1.megapiksela.html

    I to jakie 100k ISO! :

    http://asia.cnet.com/reviews/digitalcameras/0,390014
    68,45095238p,00.htm

    polecam 100% wycinki na dole :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 16. Data: 2009-10-20 17:32:06
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > http://asia.cnet.com/reviews/digitalcameras/0,390014
    68,45095238p,00.htm

    > polecam 100% wycinki na dole :)

    ISO 102400 -- pikne! :D
    Ciekaw jestem, czy z D3S tez bedzie przypominalo zdjecie robione z
    zalozonym dekielkiem na obiektyw? :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 17. Data: 2009-10-20 18:19:16
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):
    > I to jakie 100k ISO! :
    > http://asia.cnet.com/reviews/digitalcameras/0,390014
    68,45095238p,00.htm
    > polecam 100% wycinki na dole :)

    Piękne. Te barwy... Zahipnotyzowały mnie.
    Nie ma to jak crop 16Mpix, 100.000ISO :-)

    Maciej

  • 18. Data: 2009-10-20 18:22:10
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > To stare jak swiat i w topowych od prawie zawsze.

    To pięcio-chyba-letnia małpka Powershot S45 jest topowa. Uau :)

  • 19. Data: 2009-10-20 18:39:24
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Najwazniejsza czesc kadru jest nie jest poruszona IMO.
    > Reszta jest i tak ma byc IMO.
    > ISO 3200 jest rewelacyjne na pierwszy rzut oka.

    Ta część nieporuszona, moim skromnym zdaniem, wygląda "plastikowo" przez
    wyraźne odszumianie... przy ISO400...

    Maciej

  • 20. Data: 2009-10-21 14:46:19
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Matt wrote:
    68,45095238p,00.htm

    > Piękne. Te barwy... Zahipnotyzowały mnie.
    > Nie ma to jak crop 16Mpix, 100.000ISO :-)

    http://zbigniewkruk.com/5d2/102400_JPG.jpg

    dla porównania - zrobiłem zdjęcie 5d2 na H2 (25600), sciemniłem ekspozycje o
    2ev, a potem programowo rozjaśniłem o 2ev
    czyli w efekcie otrzymałem 102.400...

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk