  • 1. Data: 2009-10-20 10:13:49
    Temat: Nowa kamera Canona (1D IV)
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba jeszcze nie było?

    Oficjalna strona z samplami:

    http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos1dm4/

    (najważniejszy i na pierwszym miejscu filmik, miniaturki zdjęć wklejone jakby
    "na dokładkę" poniżej)

    Maciej

  • 2. Data: 2009-10-20 10:18:19
    Temat: Re: Nowa kamera Canona (1D IV)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba jeszcze nie było?

    Bylo miedzy wierszami ktorego watku.

    > Oficjalna strona z samplami:
    > http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos1dm4/

    Coz powiedziec. Za ta cene nie mialo prawa wygladac to gorzej ;-)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-10-20 10:18:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Matt napisał(a):
> [...]
    >
    > http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos1dm4/
    >
    > (najważniejszy i na pierwszym miejscu filmik, miniaturki zdjęć wklejone jakby

    "This sample movie has been optimized for viewing on this website. Image
    quality is not representative of movie shot in Full HD mode and viewed
    on HDTV"

    "Marketing" :-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-10-20 10:28:24
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Coz powiedziec. Za ta cene nie mialo prawa wygladac to gorzej ;-)

    A co sądzisz o zdjęciach? Np. ze sportowcami:
    http://aux1.jp.canon.com/eosd/samples/eos1dm4/downlo
    ads/002.jpg

    Trochę poruszone. Myślisz, że jakby wejść na wyższe ISO i skrócić czas tym
    samym, dało by się uniknąć poruszenia?
    Ja uważam, że powinni to zdjęcie wykonać aparatem fotograficznym, nie kamerą
    :-) Nikon 3ds ma dobre wysokie ISO ;-) Powinni wypożyczyć na czas zdjęć, a
    potem tylko podmienić EXIF ;-D

    Maciej

  • 5. Data: 2009-10-20 10:33:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > kamerą
    > :-) Nikon 3ds ma dobre wysokie ISO ;-) Powinni wypożyczyć na czas zdjęć, a

    Najwazniejsza czesc kadru jest nie jest poruszona IMO.
    Reszta jest i tak ma byc IMO.
    ISO 3200 jest rewelacyjne na pierwszy rzut oka.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-10-20 11:32:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Matt wrote:
> [...]
    >
    > http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos1dm4/
    >
    > (najważniejszy i na pierwszym miejscu filmik, miniaturki zdjęć

    jak nie ma ISO 1 000 000 to jest to zwykły zlom ;-)

  • 7. Data: 2009-10-20 11:41:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Matt wrote:
> [...]
    >
    > http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos1dm4/
    >
    > (najważniejszy i na pierwszym miejscu filmik, miniaturki zdjęć

    No to Nikon/Sony i inne Olki pozamiatane są ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-10-20 11:54:57
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > No to Nikon/Sony i inne Olki pozamiatane są ;-)

    Jeno pozamiatane? W pyl roztarte!
    Juz nic nie zostalo -- tylko Canon...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2009-10-20 13:26:40
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > No to Nikon/Sony i inne Olki pozamiatane są ;-)

    >Jeno pozamiatane? W pyl roztarte!
    >Juz nic nie zostalo -- tylko Canon...

    AMEN.

  • 10. Data: 2009-10-20 13:53:48
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 20 Paź, 15:26, "MW" <w...@w...pl> wrote:

    > AMEN.

    I artykuł na idg (no to mamy kolejne 100 k ISO):
    http://www.idg.pl/news/351560/Canon.EOS.1D.Mark.IV.p
    rofesjonalne.DSLR.z.matryca.16.1.megapiksela.html

    Zastosowany w aparacie sensor światłoczuły, CMOS APS-H (27,9 x 18,6
    mm) współpracuje z podwójnym przetwornikiem Digic 4. Czas otwarcia
    migawki mieści się w przedziale 30 - 1/8000 s. Nominalne wartości
    czułości wynoszą ISO 100 - ISO 12800. Ustawienia te można rozszerzyć o
    wartości ISO 50, 25600, 51200, a nawet 102400. Nowy EOS wyposażony
    jest w 3-calowy ekran LCD TFT, o rozdzielczości ok. 920 tys. punktów,
    funkcją "Live View".

    Za sprawne działanie autofokusa odpowiada nowy system - AI Servo II AF
    z dedykowanym procesorem. Aparat umożliwia wykonywanie zdjęć seryjnych
    z szybkością do 10 klatek na sekundę - w trybie ciągłym lustrzanka
    może wykonać do 121 ujęć JPEG i 28 RAW-ów.

    Nowy EOS pozwala też nagrywać filmów w rozdzielczości Full HD (1920 x
    1080 pikseli) z szybkością 24, 25 bądź 30 klatek na sekundę. W wypadku
    filmowania z mniejszą rozdzielczością (1280 x 720 i 640 x 480) odbywa
    się to z szybkością 50 lub 60 fps. Do zapisu danych służą karty
    pamięci Compact Flash I/II lub Secure Digital.

    Grzesiek "Nomad_FH"