  • 11. Data: 2011-04-03 08:50:07
    Temat: Re: Nowa galeria - Czerwone Wierchy
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 2 Kwi, 12:05, "robi" <p...@w...pl> wrote:

    > Zazdroszcz fotek i wycieczki.
    > Kiedy jest tak adnie i tak niewiele os b?

    ciężko będzie uwieżyć, ale to lipiec 2010 :) Warunkiem jest oczywiście
    pobódka o świcie albo wcześniej - dla mnie to zawsze koszmar :))))

    Największy tłum walił na górę, jak my zaczynaliśmy schodzić (około
    14....).

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 12. Data: 2011-04-03 09:31:54
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 1 Kwi, 21:01, syriusz <r...@s...pl> wrote:
    > On 2011-03-31 22:13, Tomasz Worek wrote:> Oto coś aby umilić Wszystkim czas,
    zwłaszcza tym, którzy nie mogą się

    > [...]
    >
    > Słuchaj Kolego. Tu jest grupa na której dyskutuje się o:
    >   - jaki obiektyw pożyczyć;
    >   - który z megazoomów;
    >   - konwerter NEX;
    >   - back focus...;
    >   - Sony... do naprawy;
    >   - sprzęt foto w niezbyt bezpiecznych okolicach;
    >   - program do zmniejszania zdjęć;
    > itp. itd. (zaczerpnąłem tylko z kilku ostatnich wątków)
    > Czyli grupa "sprzętowców"!, a nie artystów... ;-)
    > A Ty tutaj wyskakujesz ze zdjęciami?!? Oszalałeś!?? ;-) :-D

    No to żeby nie było tak zupełnie off topic albo nawet NTG:

    Zdjęcia robione Pentaxem K-m, Tamronem 28-75 (super) i Tamronem 10-24
    (szajs, sprzedałem i kupiłem Sigmę 10-20).

    > A tak już poważnie...
    > Bardzo fajne zdjęcia! Szczególnie, że jest ich kilkanaście fajnych, a
    > nie kilkaset takich samych...
    > Szczególnie podoba mi się zdjęcie numer 3 - lubię takie "plamy" światła
    > wychodzące między chmurami - fajnie na slajdzie wyglądają... ;-)
    > Ehhh... aż by się chciało znów w Tatry pojechać... i chyba pojadę! :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > syriusz

    Ja już mam plany wyjazdów na cały ten rok :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 13. Data: 2011-04-05 11:24:25
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 2 Kwi, 14:03, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
    > Jaki cel przy wieca arty cie w pionowym kadrze 5 i 16?

    Chmmmm nie jestem dobry w rozbieraniu zdjęć na czynniki pierwsze, ale
    spróbuję ;)

    Nr 5
    Góry w tle tworzą kilka linii lewo-prawo (lubie takie geometryczne
    kształty), a użyłem pionowego kadru aby uzyskać bardziej oryginalny
    efekt (niż typowy kadr poziomy), aby "skontrować" jakoś te linie. A
    ten stok na pierwszym planie ma pogłębiać wrażenie przestrzeni - tak
    jakby za nim była przepaść.

    Nr 16
    A tutaj podobała mi sie po prostu ta polana znajdująca się na dole i
    górujący nad nią szczyt (Tomanowy Wierch Polski...?).Fajne zielone
    drzewka, łączki itp :)

    Ufff nie było łatwo...

    > Fajnie jest zdj cie 9.
    > A reszta to zwyk e widoczki, kt re powstaj na spacerze.

    Ładny mi spacer, musiałem wstać o 6:00 w sobotę :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 14. Data: 2011-04-05 13:07:51
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Tomasz Worek wrote:

    > Ładny mi spacer, musiałem wstać o 6:00 w sobotę :)

    Niesamowity wyczyn.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 15. Data: 2011-04-05 17:00:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-05 13:24:25 +0200, Tomasz Worek <t...@g...com> said:

    > Ufff nie było łatwo...
    No właśnie.
    Powinno być łatwo. :D

    > Ładny mi spacer, musiałem wstać o 6:00 w sobotę :)
    Phi.
    Na Trzy Korony z Mamiyą RB67 lazłem (nielegalnie) po ciemku. Taki byłem
    głupi. I żebym jeszcze jakieś zdjęcie fajne przyniósł.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-04-09 15:00:36
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    > Aaaaa jeszcze jedno: tych kt=F3rzy znaj=B1 Tatry jak w=B3asn=B1 kiesze=F1 p=
    > rosz=EA
    > o sprawdzenie podpis=F3w, czy gdzie=B6 nie paln=B1=B3em gafy, oraz o
    > rozszyfrowanie nazw miejsc, kt=F3re s=B1 podpisane po prostu "Czerwone
    > Wierchy".
    zdjęcie nr 4: Kopa Kondracka
    zdjęcie nr 5: raczej dolina Cicha, na ostatnim planie Krywań
    zdjęcie nr 6: dolina Cicha, w chmurach Świnica
    zdjęcie nr 7: dolina Cicha
    zdjęcie nr 10 i 11: absolutnie nie Ciemniaka, Krzesanicy, stąd nazwa

  • 17. Data: 2011-04-09 15:02:05
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    > No chyba, że nie umiem czytać map :)

    chyba tak ;-)))