  • 131. Data: 2020-01-03 13:46:42
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 13:22, J.F. pisze:

    > W Polsce przekroczenie, a moze tylko nieuwaga, w Norwegii moze
    > zapierdalanie :-)

    Ale teraz rozmawiamy o ilości pojebów u nas. A ta aż tak wielka jak
    mówisz nie jest. Po prostu są widoczni i spektakularni jak coś odpierdolą:(

    > Phi, jakby tak u nas wprowadzic Red Flag Act to bylibysmy jeszcze lepsi :-P

    Ale nie jesteśmy. Jak dla mnie dobry kierowca to ten co dojedzie do celu
    bez wypadku a nie ten co co prawda kogoś zabije, ale za to świtnie
    potrafi latać bokiem powyżej setki.

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2020-01-03 13:54:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raz wystarczy. Uwazasz ze jak będziecie częściej pisali będziecie mieli więcej racji?
    Poczucie na to że nikomu nie będzie się chciało sprawdzić albo że uwierzy w
    amatorskie pomiary. U mnie teraz 35. Ile u Ciebie? Pod Poznaniem raz ze nie wiadomo
    gdzie, dwa ze na zadupiach drogich stacji nie stawiają.

  • 133. Data: 2020-01-03 13:59:55
    Temat: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zaplacil bys mandat za przekroczenie prędkości jeśli byś wiedział że
    > urządzenie pomiarowe nie ma stosownych badań, atestów i jest
    > obsługiwane przez osobę bez przeszkolenia?

    Płacilismy tak przez lata...
    Pytanie trzeba zadac inaczej - czy rzeczywiście przekroczyłes predkosc i
    szukasz tylko wymowki zeby nie zapłacic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 135. Data: 2020-01-03 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ER j...@f...pl ...

    > Kto płaci tym z WIOŚ ?
    > Ten kto płaci to wymaga żeby wynik był zgodny z oczekiwaniem
    > płacącego.
    >
    > TVPiS jest finansowana przez Kaczyńskiego z pieniędzy zabranych
    > wszystkim Polakom, więc muszą mówić
    > i pokazywać to co chce Kaczyński.

    Ale to co podał JF czyli strona GIOS tez pokazuje duze przekroczenia.
    Naprawde uwazacie ze te wszystkie alarmy smogowe, kilkukrotne
    przekroczenia norm etc to pic na wode i powietrze mamy czyste jak w
    Szwajcarii? Bo nie do konca rozumiem w która strone idzie ta
    argumentacja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 134. Data: 2020-01-03 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A jest tam jakas stacja z atestem czy tylko nie skalibrowane
    > samoróby? 160 w Lodzi. Niby dużo ale jeśli to 3 razy po 15 minut w
    > grudniu to mało. Mniej niż pod Poznaniem gdzie 160 nigdy nie było
    > ale 140 jest przez cały czas. Daj stacje to sprawdze.

    No przeciez JF dał ci narzedzie ze strony GIOSu!
    BTW dzis na południu Polski przekroczenia norm o 7 razy! Mało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 136. Data: 2020-01-03 14:21:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego w ramach manipulacji korzystasz z czasu przeszłego? JF to taki sam jeśli nie
    lepszy manipulator niz Ty. Na dodatek archiwum na stronie z jego linku kończy się na
    2018 a on dał dane archiwalne z 2019. Śmieszy mnie jak zaczynasz pływać i topiac się
    odwolujesz się do bliżej nieznanej większej społeczności pisząc w stylu " naprawdę
    uważacie .....". Klamales podając zawyżone dane dla Łodzi. Teraz u mnie 33 jednostki.
    Powietrze prawie jak w jakiejs puszczy. A na 120 tysiecy piecow wymienione jest tylko
    5000. Jak wymienia polowe to wskaźnik będzie jednocyfrowy.

  • 137. Data: 2020-01-03 14:40:14
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 3 Jan 2020 13:11:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo czy aby na pewno przy ruchliwej ulicy jest takie samo stezenie, jak
    >200m dalej w parku ?

    Centrum Warszawy:
    http://powietrze.gios.gov.pl/pjp/current/station_det
    ails/chart/530

    Maisto Otwock - uzdrowisko:
    http://powietrze.gios.gov.pl/pjp/current/station_det
    ails/chart/485

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 138. Data: 2020-01-03 14:43:26
    Od: j...@i...pl

    On 03 Jan 2020 12:59:56 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Bo nie do konca rozumiem w która strone idzie ta
    >argumentacja...

    Nie, nie uważam że powietrze jest czyste. Ale opieranie się na
    "amatorskim" pomiarze to chyba nie jest OK. W tych urządzeniach,
    stosowanych przez Airly wystarczy duża ilość wilgoci w powietrzu i
    zaczynają się pokazywać bzdury. Ten sam problem na policja ze swoimi
    dymomierzami. Po 5-6 pomiarach urządzenie ma wolne. Na pół dnia.

  • 139. Data: 2020-01-03 15:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Nie, nie uważam że powietrze jest czyste. Ale opieranie się na
    >"amatorskim" pomiarze to chyba nie jest OK.

    czasem moze byc, ale ten temat jest dosc wredny.

    Natomiast co do uwazania ... mimo rzekomego smrodu we Wroclawiu, nie
    mam jakos problemow z oddychaniem.
    Byc moze kwestia przyzwyczajenia.

    Ale tak patrzac ... samochody coraz nowsze, nawet jesli czesc ma
    powycinane katalizatory i filtry, to pewnie i tak lepsze niz stare.
    Autobusy i ciezarowki tez - zreszta mamy juz obwodnice i coraz ich
    mniej.

    Osobowych diesli pewnie wiecej ... ale czy jeden stary autobus nie
    smrodzil bardziej ?
    Przemysl tez coraz mniej smrodzi.

    Wiec czy aby na pewno powietrze mamy gorsze niz np 20 lat temu ?

    J.

  • 140. Data: 2020-01-03 15:27:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-03 o 04:24, j...@j...org pisze:

> [...]
    naukowego z tamtych czasów, które takie coś wyprodukowało?

    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    czasopismo, a artykuły mają recenzje naukowe.
    generalnie jest tragedia narodowa.

    London there

    sięgną II piętra (choć wszyscy - i mieszkańcy, i dziennikarze, i naukowcy - słusznie
    wskazywali, że jest olbrzymi problem z końskim łajnem), a historia o naukowcach
    piszących o gównie w Londynie sięgającym do II piętra okazała się mitem.

    sobie coś sobie pod nosem pomarudzić o najgłupszym z trolli czy o "podstawowych
    faktach z historii".

    > Cieszę się że zrozumiałeś, że walnąłeś głupstwo.

    A ja się martwię ze nie zrozumiałeś jakie farmazony piszesz.