  • 121. Data: 2020-01-03 04:24:21
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: j...@j...org

    On Friday, January 3, 2020 at 11:50:03 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    naukowego z tamtych czasów, które takie coś wyprodukowało?

    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    czasopismo, a artykuły mają recenzje naukowe.
    generalnie jest tragedia narodowa.

    London there

    sięgną II piętra (choć wszyscy - i mieszkańcy, i dziennikarze, i naukowcy - słusznie
    wskazywali, że jest olbrzymi problem z końskim łajnem), a historia o naukowcach
    piszących o gównie w Londynie sięgającym do II piętra okazała się mitem.

    sobie coś sobie pod nosem pomarudzić o najgłupszym z trolli czy o "podstawowych
    faktach z historii".

    > Nie ja pisałem o źródłach naukowych, ja potwierdziłem że taki
    > problem był dyskutowany, ale jak kto głupi to ani sam w internecie
    > nie znajcie ani nie zrozumie jak informację inni mu podlinkują.
    > I jak rano spojrzysz w lustro to sobie o trollu przypomnij.

    Cieszę się że zrozumiałeś, że walnąłeś głupstwo.

    Miłego roku życzę.

  • 123. Data: 2020-01-03 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

> [...]
    > nie znajcie ani nie zrozumie jak informację inni mu podlinkują.
    > I jak rano spojrzysz w lustro to sobie o trollu przypomnij.

    ...i zbarakło odwagi zeby posypac głowe popiołem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 122. Data: 2020-01-03 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sprawdzilem. Cos rura Ci zmiekła, grzeczniejszy się zrobiles.

    Sprawdziłes? Znalazłes dane za 2019? Czy nadal twierdzisz ze sa tylko za
    2018?

    > Może
    > sprawdzimy jakie jest powietrze u Ciebie i JF. Dajcie miasta w
    > których żyjecie.

    Ale przeciez sprawdzaj - masz narzędzie, ja mieszkam pod Poznaniem.

    Za ostatni miesiac jest lepiej niz w Łodzi bo maks to 160.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 124. Data: 2020-01-03 11:46:59
    Od: j...@i...pl

    On 01 Jan 2020 15:00:00 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Airly z tego co widze pokazuje dane z ostatnich 24h.

    Airly to się do niczego nie nadaje. Poza orcowaniem się danymi przez
    pseudoekologów.
    Na warszawskim Ursynowie była stacja, która zawsze podawała
    przekroczenie norm PM o 500-600%. Parę kilometrów dalej jest stacja
    WIOŚ, która tych rewelacji nie potwierdzała. Komu wierzysz bardziej?
    WIOŚ czy jakiemuś Januszowi, co sobię za kilka ojro złożył miernik,
    który pokazuje wszystko, tylko nie to co powinien?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 125. Data: 2020-01-03 11:53:39
    Temat: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Od: "ER" <j...@f...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > stacja
    > WIOŚ, która tych rewelacji nie potwierdzała. Komu wierzysz bardziej?
> [...]

    Kto płaci tym z WIOŚ ?
    Ten kto płaci to wymaga żeby wynik był zgodny z oczekiwaniem
    płacącego.

    TVPiS jest finansowana przez Kaczyńskiego z pieniędzy zabranych
    wszystkim Polakom, więc muszą mówić
    i pokazywać to co chce Kaczyński.

  • 126. Data: 2020-01-03 12:46:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jest tam jakas stacja z atestem czy tylko nie skalibrowane samoróby? 160 w Lodzi.
    Niby dużo ale jeśli to 3 razy po 15 minut w grudniu to mało. Mniej niż pod Poznaniem
    gdzie 160 nigdy nie było ale 140 jest przez cały czas. Daj stacje to sprawdze.

  • 127. Data: 2020-01-03 12:49:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaplacil bys mandat za przekroczenie prędkości jeśli byś wiedział że urządzenie
    pomiarowe nie ma stosownych badań, atestów i jest obsługiwane przez osobę bez
    przeszkolenia?

  • 128. Data: 2020-01-03 13:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >WIOŚ czy jakiemuś Januszowi, co sobię za kilka ojro złożył miernik,
    >który pokazuje wszystko, tylko nie to co powinien?

    Biorac pod uwage, ze Polsce groza kary unijne, to ja nie wiem czy WIOŚ
    mozna wierzyc.
    Co prawda chwilowo wojewodzie chyba nie calkiem zalezy, zeby w
    Warszawie bylo "czyste" powietrze, niech sie Trzaskowski martwi :-)

    Ale ... gdzie te stacje stoja ?

    Bo czy aby na pewno przy ruchliwej ulicy jest takie samo stezenie, jak
    200m dalej w parku ?

    A gdzie stoja takie stacje za granica, szczegolnie tam, gdzie rzekomo
    czyste powietrze jest ?

    P.S. Przeciez Londyn to byl kiedys synonim smogu. Co sie stalo ?
    samochody lepsze, ogrzewanie na gaz, elektrocieplowni sie dorobili,
    czy klimat sie troche zmienil ?
    Londynska mgla byla slynna jeszcze w czasach przedsamochodowych ...

    J.

  • 129. Data: 2020-01-03 13:22:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30.12.2019 o 17:40, J.F. pisze:

    >80 może nie ale jak chodzi o 70 to wiekszość. Ale umówmy się, że +20
    >to przekroczenie a nie zapierdalanie.

    W Polsce przekroczenie, a moze tylko nieuwaga, w Norwegii moze
    zapierdalanie :-)

    >Tak czy inaczej finalnie lepsi.

    Phi, jakby tak u nas wprowadzic Red Flag Act to bylibysmy jeszcze
    lepsi :-P

    J.

  • 130. Data: 2020-01-03 13:34:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Sprawdzilem. Cos rura Ci zmiekła, grzeczniejszy się zrobiles. Może
    >sprawdzimy jakie jest powietrze u Ciebie i JF. Dajcie miasta w
    >których żyjecie.

    Nie klam.
    Albo sprawdz jeszcze raz - tym razem starannie.

    J.