  • 111. Data: 2020-01-02 20:57:00
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 19:52, RadoslawF pisze:
    > Dzisiejsze elektryki nie nadają się do zastąpienia aut spalinowych.
    > Poza wybranymi dziedzinami jak samochód pokazowy w firmie aby
    > zabłysnąć jako to firma pro ekologiczna.

    To też można by oprawić w ramki i zamiast Maryjki na ścianie powiesić.

    --
    MN

  • 112. Data: 2020-01-02 22:19:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-02 20:57, Marcin N wrote:

    > To też można by oprawić w ramki i zamiast Maryjki na ścianie powiesić.

    Melexy były dla wizerunku?

  • 113. Data: 2020-01-02 22:53:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    02 Jan 2020 17:59:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dziekuje JF
    > Jak widac 200 sie zdarza, powyzej 100 to juz bardzo czesto ale kolega
    > woli nieswiadomośc...
    > Zenek łatwo szafuje słowami o kłamstwie (pewnie projekcja), ciekawe czy
    > odszczeka...

    Hahaha. W życiu nie odszczeka :)

  • 114. Data: 2020-01-03 00:18:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-02 o 20:57, Marcin N pisze:

    > To też można by oprawić w ramki i zamiast Maryjki na ścianie powiesić.

    Można tez się nimi brnadzlować na grupie piejąc z zachwytu
    jakie to fajne i pożyteczne ale samemu nie kupować.
    Bo takie dobre i pożyteczne ale dla innych niż ci którzy
    tu zachwalali. :-)

    Pozdrawiam

  • 115. Data: 2020-01-03 01:32:17
    Od: j...@j...org

    On Friday, January 3, 2020 at 12:43:09 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    naukowego z tamtych czasów, które takie coś wyprodukowało?

    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    > Chcesz uczestniczyć w dyskusji a podstawowych faktów z historii nie znasz?
    > https://www.wiz.pl/8,372.html
    > To jak ty sobie tę dyskusję wyobrażasz? Jak najgłupszy z troli
    > będziesz się na wszystko domagał linków?

    Czego to się człowiek nie dowie z internetów. Że np. londyński Times to naukowe
    czasopismo, a artykuły mają recenzje naukowe.
    Dzisiaj na przykład piszą, że jakichś ichni gracz w rugby kostkę skręcił i generalnie
    jest tragedia narodowa.

    A z podlinkowanego przez ciebie artykułu:

    W 1894 r. londyński ,,Times" prognozował, że do 1950 r. każda większa ulica w
    stolicy
    Wielkiej Brytanii zostanie przykryta trzema metrami końskiego łajna.

    Jak poszukać bliżej, to okazuje się, że taki artykuł powstał, owszem, ale dopiero w
    roku 2004:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Great_horse_manure_cri
    sis_of_1894

    No such statement in the Times, nor conference result, is known, but in 1893 London
    there
    was a complaint that horse manure, formerly an economic good that could be sold,
    had
    become a disposal problem, an economic bad.

    No fajnie, czyli jednak naukowcy nie przewidywali, że końskie odchody w Londynie
    sięgną II piętra (choć wszyscy - i mieszkańcy, i dziennikarze, i naukowcy - słusznie
    wskazywali, że jest olbrzymi problem z końskim łajnem), a historia o naukowcach
    piszących o gównie w Londynie sięgającym do II piętra okazała się mitem.

    Teraz, Radosławie F, jak będziesz patrzeć w lustro na samego siebie, to możesz sobie
    coś sobie pod nosem pomarudzić o najgłupszym z trolli czy o "podstawowych faktach z
    historii".

  • 117. Data: 2020-01-03 01:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dziekujesz za co? Ze Cie w chuja zrobil. Na stronie która dal są
    > dane archiwalne do 2018 roku. A Ty taki glupi byles ze nie
    > sporawdziles. Napisal ze w 2019 tyle bylo.

    Sprawdz dokładnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 116. Data: 2020-01-03 01:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W zasadzie powinienem Ci podziękować za zrobienie Budzika w chuja.

    w takich sytuacjach moj dziadek zwykł mawiac ze musisz jechac do Warszawy
    i złozyc reklamacje w ministerstwie edukacji!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 118. Data: 2020-01-03 01:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

> [...]
    > na odpoczynek.
    > Dzisiejszy zamiennik auta jest drogi, ma bardzo długi czas
    > tankowania, sporo dłuższy niż czas karmienia poprzednika samochodu.
    >
    > A jak ktoś sprawdzi wiadomości z krajów gdzie elektryków już
    > trochę jest to dowie się o kolejkach do ładowania elektryków.
    > Bywają i kolejki do tankowania paliw płynnych, ale tam czeka się
    > kwadrans a nie kilka godzin.
    >
    > Dzisiejsze elektryki nie nadają się do zastąpienia aut spalinowych.
    > Poza wybranymi dziedzinami jak samochód pokazowy w firmie aby
    > zabłysnąć jako to firma pro ekologiczna.

    Analogia nie musi być az tak bardzo wprost!
    Ale rozwiazań nalezy szukać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 119. Data: 2020-01-03 02:39:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzilem. Cos rura Ci zmiekła, grzeczniejszy się zrobiles. Może sprawdzimy jakie
    jest powietrze u Ciebie i JF. Dajcie miasta w których żyjecie.

  • 120. Data: 2020-01-03 03:43:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-03 o 01:32, j...@j...org pisze:

> [...]
    sobie coś sobie pod nosem pomarudzić o najgłupszym z trolli czy o "podstawowych

    Nie ja pisałem o źródłach naukowych, ja potwierdziłem że taki
    problem był dyskutowany, ale jak kto głupi to ani sam w internecie
    nie znajcie ani nie zrozumie jak informację inni mu podlinkują.
    I jak rano spojrzysz w lustro to sobie o trollu przypomnij.