  • 11. Data: 2011-11-15 16:15:49
    Temat: Re: Nokia N950 vs. E7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message
    news:j9tbge$3g4$1@news.onet.pl...

    > Tylko dla ajfonofcuuf. Normalny człowiek (a także programiści) do
    > pisania potrzebują klawiatury i rzeczywiostego tactile feedback.
    > Inaczej klawiatury projekcyjne (takie laserowe) by się przyjęły.

    Programista używający *telefonu* do kodowania programu?
    Długie i męczące bez tactile feedback pisanie tekstów na telefonie?
    Ty jakiś z innej bajki jesteś... A może nigdy w życiu smartfonu nie
    używałeś i po prostu nie wiesz do czego się tych urządzeń używa?

  • 12. Data: 2011-11-17 21:35:38
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Pszemol wrote:
    > Programista używający telefonu do kodowania programu?

    A co tam, potrollujmy.

    > Długie i męczące bez tactile feedback pisanie tekstów na telefonie?

    Mówiłem coś o długim pisaniu?

    > Ty jakiś z innej bajki jesteś... A może nigdy w życiu smartfonu nie
    > używałeś i po prostu nie wiesz do czego się tych urządzeń używa?

    Nie no jasne, ja tylko mam SE C901 i nie widziałem nigdy innego
    telefonu. A ty na pewno jesteś programistą, adminem, ale wszystko działa
    tak dobrze, że w zasadzie telefon służy ci do wściekłych wron.

    Jakub

  • 13. Data: 2011-11-18 13:08:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A co tam, potrollujmy.

    cały czas to robisz.

    > Mówiłem coś o długim pisaniu?

    Tak.
    To Ty w kontekście telefonów zacząłeś coś pisać o programistach
    i tactile feedback. On się, owszem, przydaje, ale nie do napisania
    2 smsów na godzinę i jednego adresu www w przeglądarce...
    W telefonach się esejów i opowiadań nie pisze, a zwłaszcza się
    nie pisze programów - jestem programistą i na codzień pracuję
    pisząc programy i projektując elektronikę - 2 dwudziestocalowe
    monitory to jest niezbędne minimum do komfortowej pracy.
    Dobra klawiatura również. Telefon żeby nie wiem jaką QWERTY
    miał z tactile feedback to do programowania ani esejów się nie nada.

    > Nie no jasne, ja tylko mam SE C901 i nie widziałem nigdy innego
    > telefonu. A ty na pewno jesteś programistą, adminem, ale wszystko działa
    > tak dobrze, że w zasadzie telefon służy ci do wściekłych wron.

    Zrobiłeś błędny argument mieszając wymagania sprzętowe z desktopów
    i potrzeb programistów z wymaganiami telefonów. Nie przemyślałeś
    wcale tego co napisałeś.