  • 1. Data: 2011-11-10 19:48:26
    Temat: wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Przyznam że już się pogubiłem, do kogo w końcu należy wRodzinie, czy to
    dalej sieć Rydzyka?
    WRodzinie należy do Centernetu, który działa z Mobyland, który operuje
    Aero2... a nad tym wszystkim lata Solorz, który operuje jeszcze Cyfrowym
    Polsatem, Sferią i Plusem.
    O co w tym k.... chodzi?

  • 2. Data: 2011-11-11 08:12:30
    Temat: Re: wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >dalej sieć Rydzyka?

    do pana boga w niebiesiech

    jk

  • 3. Data: 2011-11-11 10:39:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 09:12:30 +0100, WW napisał(a):

    > do pana boga w niebiesiech
    >
    > jk

    Kolina, wracaj do szamba.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2011-11-11 10:54:53
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:kbql7oziwpp$.dlg@lepper.institute.com...

    > Kolina, wracaj do szamba.

    i o co chodzi z tym wyzywaniem od kolina, to jakieś grupowe wyzwisko(?)

  • 5. Data: 2011-11-11 11:03:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 11:54:53 +0100, fenek napisał(a):

    > i o co chodzi z tym wyzywaniem od kolina, to jakieś grupowe wyzwisko(?)

    Kolina to usenetowy troll, który zmienia nicki co parę dni/godzin.
    Ostatnia wersja jest powyżej. Czasem udaje kobietę, z premedytacją robi
    błędy ortograficzne i pisze tak kosmiczne bzdury, że wszystko opada.
    Use google, Luke.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 6. Data: 2011-11-11 12:42:51
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >Kolina to usenetowy troll, który zmienia nicki co parę dni/godzin.

    a co ja mam z tym wspólego?

    Włodek

    PS Nie robie bledow

  • 7. Data: 2011-11-11 15:05:13
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    fenek wrote:
> [...]
    > Mobyland, który operuje Aero2... a nad tym wszystkim lata Solorz, który
    > operuje jeszcze Cyfrowym Polsatem, Sferią i Plusem. O co w tym k....

    CenterNet podpisał dawno temu umowę o współpracy z fundacją Rydzyka i
    razem założyli wRodzinie (brand). Umowa dawno temu została rozwiązana,
    gdy CenterNet został kupiony (pośrednio) przez Solorza-Żaka (Rydzyk nie
    lubi Solorza-Żaka :). Teraz wRodzinie jest nadal realizowane przez
    CenterNet już niezależnie. Wszystkie usługi są realizowane w roamingu
    krajowym z opratorami W3, bo częstotliwość 1800MHz jest wykorzystania do
    budowy sieci LTE we współpracy z Mobylandem.
    Dalej robi się skomplikowanie, ale wszystkie 3 spółki: CenterNet, Aero2
    i Mobyland należą w końcowym rozrachunku do Solorza-Żaka. Podobnie jak
    Plus.

    Jakub

  • 8. Data: 2011-11-11 21:11:48
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:z07fer0bt4s2$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > robi
    > błędy ortograficzne i pisze tak kosmiczne bzdury, że wszystko opada.

    A skąd zawsze wiesz który to kolina? Przejrzałem grupę i tylko Ty tu
    wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

  • 9. Data: 2011-11-11 21:14:29
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w
    wiadomości news:j9jdj8$p0n$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Aero2
    > i Mobyland należą w końcowym rozrachunku do Solorza-Żaka. Podobnie jak

    To trochę rozjaśnia sytuację, choć nie wyjaśnia po co Żakowi tyle
    operatorów, nie mógłby poprzestać/skonsolidować to w jeden, czy dwa...
    Straszne zamieszanie. Czyli z sieci WRodzinie już nie da się zadzwonić
    tanio do Torunia i nie jest to mohergsm? ;)
    Nie zamierzam korzystać z tych sieci, tylko zaspokajam ciekawość

  • 10. Data: 2011-11-11 21:43:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:11:48 +0100, fenek napisał(a):

    > A skąd zawsze wiesz który to kolina? Przejrzałem grupę i tylko Ty tu
    > wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski