    From: "E52owner" <e...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia E52-simlock
    Date: Thu, 22 Dec 2011 16:23:46 +0100

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości
    news:jcv7vu$26v$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy Ty masz jakieś inne google? Czy mamy za ciebie leniu wszystko
    > sprawdzić, przeczytać i łaskawie poinformować?

    http://www.google.pl/search?q=simlock+brute+force&hl
    =pl&safe=off&rls=com.microsoft:pl&prmd=imvnsfd&ei=Z0
    rzTsbQH4bCswatoP0I&start=10&sa=N&biw=1440&bih=728
    to powiedz mi łaskawco, czego mogę się tu dowiedzieć? Rozmowy kolesi od
    jakichś boksów, dejanów, wersji softów. Nie znam się na tym, chcę
    jedynie zdjąć simloka nie płacąc za to majątku, brute force, co mi ma to
    powiedzieć? Kojarzy się z wzięciem młotka i rozwalaniem telefonu ;)
    żartuje oczywiście.
    Nie interesuje mnie jak serwisant zdejmie tego simlocka, bruteforce,
    selfforcem czy modląc się do Kriszny. Czy oprócz czasu potrzebnego na
    operację, ten koleś za 40zł czymś podpada? Wszyscy tacy cwani się
    urodziliście?