  • 21. Data: 2009-03-28 14:44:03
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqkt0l$3m3$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie podzielam Twojego optymizmu.
    >
    > 6310i wystarcza mi na 1,5 - 2 dni więc E71 odpadłaby już pierwszego dnia.
    > Do tego jeszcze korzystanie z netu, więc sadzę że jakieś 6-7 godzin by mi
    > E71 pracowała, a później już niestety trzeba by było prądu szukać.

    Oj to cos bardzo duzo rozmawiasz, a nawet jeszcze wiecej. Nie wiem ja to
    wplywa na Twoje zdrowie, ale coz. Zuzyc baterie 1500mAh prawie wylacznie na
    gadaniu przez 7 godzin to naprawde moze byc nie zdrowe.

    > Fakt, że to zawsze jedno urządzenie ale na pewno nie jest w stanie
    > zastąpić UMPC, nawigacji i telefonu.

    No napewno nie zastapi, choc w przyslosci mysle ze to bedzie jedno
    urzadzenie.
    Wszystko zalezy od tego co jest nam w danym momencie potrzebne. Wiadomo, ze
    dobry telefon to taki konglomerat wielu urzadzen, ulomny z racji kompromisow
    ale w wielu wypadkach, a dla mnie w wiekszosci wystarczajace. Zamiast UMPC
    wole laptopa, jest pod kazdym wzgledem lepszy, ale niestety wiekszy. Nie
    jestem jakims przedstawicielem handlowym i obywam sie bez tego. Wiec jak mam
    cos robic dluzej to wole laptopa. W drodze, czy na co dzien wystarczy mi
    dobry telefon. Nawigacja jak dla mnie jest wystarczajaca. Ostatecznie
    planuje tylko trase i prawie nie musze na to patrzec w czasie jazdy. Wiadomo
    to kompromis, wole jedno niedoskonale pod kazdym wzgledem urzadzenie, ale
    wystarczajaco doskonale, zeby obywac sie bez np. UMPC, czy oddzielnej
    nawigacji. Nie mam problemu bedac latem na wakacjach gdzie pochowac gadzety
    w kieszeniach krotkich spodenek np. nie rezygnujac chocby z nawigacji.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-03-28 20:38:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > tak jest po prostu. E71 też tu pasuje - jest elegancka, dosyć dobrze
    > wykonana (jak na dzisiejsze czasy) i wciąz mieści się w kieszeni koszuli
    > (koszuli takiej do garnituru w sposób praktycznie niewidoczny pod
    > marynarką.

    > PS - kieszeń koszuli wspomniałem nie bez powodu, pierwsze Palm-y
    > konstruowano zgodnie z wytycznymi szefa firmy - mają wytrzymać miesiąc na
    > jednym komplecie baterii, mają pomieścić wszystkie terminy, kontakty i
    > numery telefonów oraz wlaśnie zmieścić się w kieszeni koszuli.

    Ostatnio zapytano mnie co bym polecił żeby dobrze się prezentowało w
    pewnych kręgach. Funkcjonalność była rzeczą drugo, trzecio, a nawet
    czwartoplanowa. Liczył sie image.

    Wybacz ale nie do tego stworzono telefony.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 23. Data: 2009-03-28 20:39:10
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Zakładam, że stwierdzasz to na podstawie oryginalnej baterii nie starszej
    > niż pół roku?

    Starsza ale oryginalna

  • 24. Data: 2009-03-28 20:43:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:38:43 +0100, Flo napisał(a):

    > Ostatnio zapytano mnie co bym polecił żeby dobrze się prezentowało w
    > pewnych kręgach. Funkcjonalność była rzeczą drugo, trzecio, a nawet
    > czwartoplanowa. Liczył sie image.
    >
    > Wybacz ale nie do tego stworzono telefony.

    Zegarki i samochody, jachty żaglowe, i parę innych rzeczy również nie do
    tego stworzono. Co nie przeszkadza w powszechnym używaniu właśnie do tego.
    W przeciwnym wypadku firmy takie jak Vertu nie tyle zbankrutowałyby, co
    nigdy nie zostałyby założone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 25. Data: 2009-03-28 20:43:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Oj to cos bardzo duzo rozmawiasz, a nawet jeszcze wiecej. Nie wiem ja to
    > wplywa na Twoje zdrowie, ale coz. Zuzyc baterie 1500mAh prawie wylacznie na
    > gadaniu przez 7 godzin to naprawde moze byc nie zdrowe.

    Czasami sam siebie zaskakuję.
    Na szczęście zmieniłem pracę i mam nadzieję, że czas rozmów spadnie
    poniżej 3-4 godzin na dobę.

> [...]
    > ale w wielu wypadkach, a dla mnie w wiekszosci wystarczajace. Zamiast UMPC
    > wole laptopa, jest pod kazdym wzgledem lepszy, ale niestety wiekszy.

    Więc nie pod każdym. ;)

> [...]
    > w kieszeniach krotkich spodenek np. nie rezygnujac chocby z nawigacji.

    I właśnie tak powinno być. Ocena potrzeb a nie moda czy reklama.
    Potrzebujesz to kupujesz. Nie potrzebujesz to zestawiasz inną
    specyfikację i jest OK.

  • 26. Data: 2009-03-28 20:46:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > W przeciwnym wypadku firmy takie jak Vertu nie tyle zbankrutowałyby, co

    Ja to nazywam fanberiami, a producenci potrzebami klientów. Inna nazwa
    ale docelowy konsument ten sam. :)

  • 27. Data: 2009-03-29 11:20:59
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > tak jest po prostu. E71 też tu pasuje - jest elegancka, dosyć dobrze
    > wykonana (jak na dzisiejsze czasy)

    Nie no, co Wy z tymi 'dzisiejszymi czasami' ? Jak stare babcie - a za
    naszych czasów to... Pierwszą komórką, której używałem (sporadcznie) była
    Motorola (taka z słuchawką na kablu) w starym centertelu, potem miałem Nokie
    3310, 6310, 6230 i teraz E51. Sentyment sentymentem, ale E51 jest bez
    porównania z 6310, to jak przyrównać commodore 64 do peceta dzisiejszego -
    C64 zachwycał kiedyś, no ale teraz...
    Pzdr
    owp

  • 28. Data: 2009-04-04 08:56:06
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel pisze:

    > poki co wydaje sie (z naciskiem na to slowo) ze byc moze e51/e71 - w kazdym
    > razie zapowiada sie niezle. Zwlaszcza E71

    Czy używałeś może E71 dłużej nić tydzień? :)

    Ile trzyma bateria?

    TG

  • 29. Data: 2009-04-04 11:20:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 10:56:06 +0200, TGor napisał(a):

    > Ile trzyma bateria?

    po trzech dniach mam ponad połowę wskaźnika, podejrzewam, że spokojnie by
    jeszcze z 1.5 dnia wytrzymała, ale zazwyczaj już podpinam na noc.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 30. Data: 2009-04-04 14:54:31
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    TGor napisal(a):

    > Czy używałeś może E71 dłużej nić tydzień? :)
    >
    > Ile trzyma bateria?

    to zawsze zależy ile ktoś rozmawia. Mnie e71 zaskoczyła długim
    trzymaniem na baterii.

    --
    pozdrawiam, Zbylut