  • 1. Data: 2009-03-26 18:50:53
    Temat: przekierowanie połączeń
    Od: "Romek" <g...@a...pl>

    witam,
    mam prywatny numer w Orange Dla Firm i połączenia z tego numer
    przekierowałem na
    inny firmowy numer również w Orange.
    nie mogę nigdzie uzyskać informacji więc pytam czy za przekierowanie również
    dodatkowo płacę?
    pozdr
    i dziękuję

  • 2. Data: 2009-03-26 19:23:58
    Temat: Re: przekierowanie połączeń
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Romek pisze:
> [...]
    > przekierowałem na
    > inny firmowy numer również w Orange.
    > nie mogę nigdzie uzyskać informacji więc pytam czy za przekierowanie

    za usługę przekierowanie nie płacisz, za przekierowane rozmowy tak eg
    stawki z taryfy jaką posiadasz dla połączeni Orange Orange

  • 3. Data: 2009-03-26 20:07:27
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    > nie mogę nigdzie uzyskać informacji więc pytam czy za przekierowanie
    > również dodatkowo płacę?

    ...dokładnie tak jak kolega wyzej napisal, tylko uwazaj na poczte na numerze
    na ktory przekierowujesz połaczenie bo wtedy nie zdążysz np. odebrac i
    zabulisz za to połączenie jezeli sie włączy poczta.

  • 4. Data: 2009-03-29 02:00:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Trafiały się taryfy z bezpłatnym połączeniem przekierowującym w ramach tego samego
    konta abonenckiego, w Plusie na pewno (wypadła mi z głowy nazwa taryfy), a w Oranżu
    jest aktualnie na pewno w pakietach dla firm.
    JaC

    -----